  • 1. Data: 2014-03-31 22:15:02
    Temat: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Za telepolis.pl
    Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.

    Przez pierwszy tydzień mechanizm będzie wprowadzany sukcesywnie, tak
    aby każdy użytkownik mógł zapoznać się i przyzwyczaić do nowego
    sposobu autoryzacji. Oznacza to, że nie będzie konieczności wpisywania
    kodu przy każdym wznowieniu sesji. Po tym okresie, autoryzacja przez
    mechanizm captcha będzie wymagana co godzinę.
    Reszta tu:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/aero2-wprowadza-k
    ody-captcha-w-bdi,2,3,30275.html
    Widać Solorzowi się szkoda zrobiło, nowy prezes uke tylko mu
    przyklaśnie, jak by prezesem uke była dalej Anna Streżyńska to może
    nie doszło by do tego.
    I niech nikt nie pisze że to przez takich co używają torrenta i
    ściągają 24 na dobę bo to nie ma z tym nic wspólnego bo takich
    użytkowników praktycznie nie ma, ale pretekst zawsze jest dobry żeby
    wprowadzać kolejne restrykcje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-03-31 22:35:48
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-03-2014 22:15, dizel pisze:
    > Za telepolis.pl
    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.

    naprawde jest w polsce tyle ludzi, ktorzy uzywaja tej kupy jako
    podstawowego dostepu do netu? co sie stanie jak w 2016 wylacza? beda
    seryjne samobojstwa, pietnujace fanpejdze na fb, pozwy zbiorowe?

    to sie nawet srednio nadaje do backupu podstawowego dostepu..

  • 3. Data: 2014-03-31 22:47:33
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 31 Mar 2014 22:35:48 +0200, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >seryjne samobojstwa, pietnujace fanpejdze na fb, pozwy zbiorowe?
    >
    >to sie nawet srednio nadaje do backupu podstawowego dostepu..

    Wbrew pozorom dużo osób korzysta, mimo ograniczeń.
    Prosty przykład tracisz pracę, przez dłuższy czas jej znaleźć nie
    możesz co w naszym kraju jest czymś normalnym, więc na czymś trzeba
    oszczędzać, łącze internetowe kosztuje więc jak masz wybór zjeść coś
    albo zapłacić rachunek za internet takiemu upc na przykład to co
    wybierzesz??
    Zresztą bez internetu o pracę trudno więc nawet do wysłania cv takie
    aero się przydaje, ale oczywiście dla większości to oburzenie że w
    ogóle ktoś z tego korzysta.
    Może mój przykład jest trochę skrajny ale takie sytuacje się zdarzają
    i znam kilka takich przypadków.
    Aero 2 dostało częstotliwości w zamian za to że będą taką usługę
    świadczyć i mają się z tego wywiązać czy im się to podoba czy nie.
    A wprowadzanie captchy to oczywiste utrudnienie, aby zniechęcić
    użytkowników do korzystania z aero.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-03-31 22:59:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 31-03-2014 22:47, dizel pisze:

> [...]
    > świadczyć i mają się z tego wywiązać czy im się to podoba czy nie.
    > A wprowadzanie captchy to oczywiste utrudnienie, aby zniechęcić

    z netu z upc czy czegokolwiek to sobie mozesz zrezygnowac jak masz umowe
    na czas nieokreslony.
    captcha ma na celu ograniczenie calodobowych backupowcow internetu, a
    takich w oreo jest sporo i chwala sie tym na lewo i prawo.

  • 5. Data: 2014-03-31 23:28:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 31 Mar 2014 22:59:32 +0200, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >captcha ma na celu ograniczenie calodobowych backupowcow internetu, a
    >takich w oreo jest sporo i chwala sie tym na lewo i prawo

    Znasz takie przypadki osobiście czy przeczytałeś na jakimś portalu że
    tak jest ? Bo myślę że raczej to drugie.
    Przy ograniczeniach prędkości jakie są w aero i dodatkowo ograniczenie
    związane z tym że jest to internet mobilny więc jak jest nadajnik
    przeciążony to prędkość jeszcze spada nie wierzę że w dobie filmów hd
    i na przykład gier mieszczących się minimum na płycie dvd albo blue
    ray ktoś jest w stanie włączyć kompa non stop 24 na dobę i czekać ileś
    dni aż mu się coś ściągnie, raczej jest to mało opłacalne i
    upierdliwe, choćby przez samo to że ciągle brakuje adersów ip do
    połączenia, nie mówiąc o tym że prąd też nie jest za darmo, być może
    pojedyńcze przypadki takie się znajdą ale to raczej trzeba być
    umysłowym impotentem żeby na takie coś wpaść.
    Zresztą sam określiłeś wyżej że to "kupa" więc raczej backupu
    internetu się na tym nie zrobi.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-03-31 23:48:25
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    hej - a jak to będzie zrobione
    jeśli ja nie używam ŻADNEJ przeglądarki www.
    a tylko odbieram pocztę przez program pocztowy...

    - załóżmy że w systemie nie mam zainstalowanej żadnej przeglądarki...

    - to gdzie mi się ta kapszta wyświetli abym ją wprowadził???

    - wyjaśnijcie prostemu człeku - bo jakoś nie moge zajarzyć...

  • 7. Data: 2014-04-01 01:07:20
    Od: zzz <z...@l...localhost.invalid>

    Art napisal(a):
> [...]
    >
    > - to gdzie mi się ta kapszta wyświetli abym ją wprowadził???
    >
    > - wyjaśnijcie prostemu człeku - bo jakoś nie moge zajarzyć...

    Proste... dostaniesz na maila + jakaś reklama.
    Jak będziesz odpowiadał, nie pomyl się i nie przepisz reklamy.

    --
    dzień dobry
    =============== zZzZz =============================

  • 8. Data: 2014-04-01 02:27:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-31 22:47, dizel pisze:

> [...]
    > świadczyć i mają się z tego wywiązać czy im się to podoba czy nie.
    > A wprowadzanie captchy to oczywiste utrudnienie, aby zniechęcić

    Może to oszustwo w związku z prima aprilisem?

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-04-01 02:44:21
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-01 02:27, animka wrote:

    > Może to oszustwo w związku z prima aprilisem?

    no brawo :-D

  • 10. Data: 2014-04-01 04:10:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" j...@4...com

    > Od 1. kwietnia Aero2 w usłudze Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI)
    > wprowadza kod captcha (obrazek z tekstem), który trzeba będzie
    > przepisać, aby uzyskać dostęp do Internetu.

    No i jest!!! Tak niewyraźny, że ledwo widać.
    Muszę używać lupy... Po 3 próbach udało się...
    Masakra... ;)

    -=-

    Szybkość mała, ping (69 ms) maluteńki jak na 3G...

    http://www.speedtest.net/my-result/a/782606209

    Tak na wszelki wypadek, aby było jasne, że to nie prima aprilis.
    Kolejna próba i 67 ms... Jakaś herezja.

    http://www.speedtest.net/my-result/a/782609402

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'