-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 16:14:57 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 32
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
<i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl> <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1285769693 32225 82.210.139.160 (29 Sep 2010 14:14:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 14:14:53 +0000 (UTC)
X-Licznik: 11068
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313945
[ ukryj nagłówki ]śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a):
>>>> Test 4:
>>>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down
>>>> dla
>>>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem
>>>> na
>>>> obrotomierzu),
>>>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
>>> No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ?
>>> :-)
>>>
>> A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy
>> co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i
>> prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4
>> zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna
>> przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z
>> tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.
>
> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
nie chcial zamielic...
To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 16:57 Filip KK
- 29.09.10 16:59 Filip KK
- 29.09.10 17:03 Filip KK
- 29.09.10 17:15 Brzezi
- 29.09.10 17:19 Filip KK
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
- 30.09.10 09:45 Brzezi
- 30.09.10 09:51 Mario
- 30.09.10 10:51 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=