    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Date: Wed, 29 Sep 2010 16:14:57 +0200

    śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a):

    > Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    > asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)

    BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
    asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
    nie chcial zamielic...

    To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
    zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
    przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh

    Pozdrawiam
    Brzezi