-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 15:28:32 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 61
Message-ID: <i7vf26$50j$1@news.task.gda.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285767047 5139 77.115.29.22 (29 Sep 2010 13:30:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 13:30:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313915
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-29 13:30, Brzezi pisze:
>> Test 1:
>> Rozpędziłem się do około 70km/h,
>> wrzuciłem tryb manual,
>> wrzuciłem bieg 5-ty (obroty spadły do około 1100 obr/min.),
>> wrzuciłem tryb D (obroty pozostały w tej samej pozycji),
>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD (i obserwowałem obrotomierz jak przyspiesza),
>> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
>
> To masz cos nie tak, automat powinien zredukowac do 4 NATYCHMIAST po
> wcisnieciu zdecydowanym gazu
>
Domyśl się, że skoro miałem na 5-tce, przyspieszyłem i
słyszałem/widziałem, że zmienił na 4 i potem na 5, to chyba zredukował
NATYCHMIAST do 3, prawda? :)
>> Test 2:
>> Rozpędziłem się do 60km/h,
>> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
>> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z 7
>> sekund z 60 do 100 km/h.
>
> To potwirdza potrzebe i zasadnosc redukowania biegow podczas
> przyspieszania, z czym sie tak burzliwie klociles i nie zgadales
>
Nie wiem po co powyższy komentarz? Napisałem, że w mojej skrzyni nie
czułem tej zmiany. Zbyt płynnie zmienia biegi, zbyt szybko przyspiesza
by odróżnić czy zmienił bieg czy nie, wskazówka leci na łeb na szyję w
górę i moim zadaniem jest trzymać auto na torze jazdy. :) Dlatego nie
zauważyłem nigdy, że zmienia biegi i to nawet o 2 w dół.
>> Ciekawostka: w trybie manual skrzynia nigdy nie zredukuje biegu do 1 gdy
>> się hamuje do 0 km/h. Ale ruszanie z 2 w ogóle nie jest uciążliwe, wręcz
>> prawie się nie odczuwa tego podczas normalnego startu.
>
> To u mnie w BMW tez tak bylo.
> Jako ciekasowstke dodam, ze w moim MB C140 z ASB(4biegi), domyslnie zawsze rusza z
> 2, w trybie "E" w ogole nie da sie zejsc do 1, w trybie "S" zdecydwane
> mocne wcisniecie gazu, ale tylko na samym poczatku przy ruszaniu z
> zatrzymania powoduje redukcje do 1, wiec przy normalnej jezdzie, w 90%
> przypadkow wykorzystywane sa tylkob biegi 2->3->4, bez jedynki :)
>
:)
>> Test 4:
>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down dla
>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem na
>> obrotomierzu),
>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
>
> Czyli masz popsute/niedzialajace DSC?
>
Tak, czujnik poleciał. Na dniach go muszę wymienić.
> Robiles to na sliskim asfalcie? mokro bylo? bo na suchym asfalcie na
> sprawnych oponach nie udalo mi sie nigdy zabuksowac w wiekszym stopniu
> kolami...
Przecież dobrze wiesz, że wczoraj padało :):)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 15:33 Filip KK
- 29.09.10 16:03 Brzezi
- 29.09.10 16:08 J.F.
- 29.09.10 16:14 Brzezi
- 29.09.10 16:57 Filip KK
- 29.09.10 16:59 Filip KK
- 29.09.10 17:03 Filip KK
- 29.09.10 17:15 Brzezi
- 29.09.10 17:19 Filip KK
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody