    From: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Date: Sat, 4 Sep 2010 00:28:10 +0200
    Sender: Marcin Stankiewicz <>

    Dnia Sat, 04 Sep 2010 00:02:23 +0200, topek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > W stanach nie istnieje szybki pas. Czy nakaz jazdy prawym.
    > Kazdy jezdzi jak chce i ktorym pasem uwaza za sluszne.
    > Dla odmiany mozna z prawej wyprzedzac.

    Bzdury gadasz :) "Keep right except to pass" i "Slower traffic keep
    right" to dwa najczęściej spotykane znaki na drogach. Nakaz jazdy
    prawym pasem występuje w większości stanów - tutaj możesz popatrzyć
    sobie na podsumowanie : http://www.mit.edu/~jfc/right.html

    Nie mówiąc już o tym, że w obrębie miast lewy skrajny pas to najczęściej
    wszelkiej maści Hov Lane/Express Lane, gdzie nie możesz jechać sobie ot,
    tak - tylko musisz spełniać odpowiednie warunki, czyli np. więcej niż jedna
    osoba na pokładzie, specjalna "ekologiczna" nalepka, itp.

    "Wykształcenie dało ludziom umiejętność czytania, ale nie nauczyło ich
    umiejętności wyboru lektury. To właśnie jest źródłem sukcesu brukowej
    literatury. G.M. Travelyan"