    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A jednak piesi ...
    Date: Tue, 20 Oct 2015 06:58:17 +0200
    <n0286r$4vk$2@node2.news.atman.pl> <n034ho$8cv$1@node2.news.atman.pl>
    <56251a7b$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <n03bu4$ce9$1@node1.news.atman.pl>
    <ezmau6ug8gto$.qe8517n7shul$.dlg@40tude.net>

    On 19.10.2015 22:55, J.F. wrote:

    > No i przechodzi przez jedna ruchliwa ulice, bo wiecej to przejezdza
    > tramwajem :-)

    Tramwajów w to nie mieszaj. Miały zachować swoją uprzywilejowaną
    pozycje. Ponadto w tramwaju jest zwykle ze 100 osób a w samochodzie
    śrenio 1,3. Nie manipuluj:P

    > Eksperyment ma pokazac ile traci pieszy przepuszczajac jedno auto.
    > Mniej niz szerokosc ulicy :-)

    Kierowca nie więcej (bo tak naprawdę liczy się raczej czas niż odległość).

    > Nie, centralne.

    Jak najbardziej azjatyckie granice Unii (nie mylić z Europą).

    > Ale tam akurat wielu sie zatrzymuje i ustepuje pieszemu.
    > Tylko dla wlasnego zdrowia trzeba zobaczyc przed wejsciem na kolejny
    > pas czy zauwazyli.

    Patrzeć to zawsze warto. A za "niezawuważenie" że inni się zatrzymują
    przed przejściem powinni prawko na pół roku zabierać. Albo nawet
    zostawić po staremu, tylko skutecznie wyłuskiwać takich niewidowmych.
    jest za to 10 punktów więc albo przejrzy na oczy, albo się szybko prawka
    pozbędzie.

    > Tu nie chodzi o wieksza pale, tu o sens chodzi.

    To przestańcie używać argumentu, że skoro ważę 1,5 tony i jestem w zbroi
    to mam większą rację niż pospólstwo. To nie Rosja. Wielokrotnie
    powtarzane doświadczenia niezbicie wykarują, że jak kierowca chce, to
    potrafi się w wyznaczonym miejscu zatrzymać - światła i inne znaki na
    ogół mu problemnu z zatrzymaniem nie sprawiają. Więc fizyka też nie
    zabrania. Wychodzi na to, że religia;)

    Średnio jakieś 1 na 400 metrów.

    Shrek.