  • Data: 2012-10-30 14:52:11
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-30 13:13, J.F pisze:

    >Aha, czyli jednak zwolnili.

    No wiesz - na autostradach to widac, ale to juz dawniej zwolnili, nie
    teraz.
    I podejrzewam ze z powodu cen paliwa :-)

    Na innych drogach trudniej zauwazyc - wiecej pojazdow po prostu, nie
    pojedziesz szybciej.

    >Tu nie chodzi o Twoje narzekanie, tylko postępującą poprawę
    >w tej materii.

    Skoro bylo dobrze, to nie moge potwierdzic postepujacej poprawy :-)

    >No popatrz.

    Czyli mimo ich znikomej skutecznosci to jednak FR dzialaja na
    spoleczenstwo i spowalniaja.
    Nawet mnie ... nie zebym jechal 50, ale 100 przed budka tez juz wole
    nie :-)

    >To ja dziękuję za takie myślenie, jakie powyżej prezentujesz. 40 może
    >być z różnych przyczyn - w tym z racji bezpieczeństwa/spokoju dla
    >ludzi.

    A moj spokoj to sie nie liczy ? :-)
    Jak tak przestrzegasz przepisow, to napisz jaka ci srednia wychodzi po
    kraju ... jak nie ma pod reka autostrady.

    >To takie bredzenie, które w większości dobrze się ma w internecie,
    >czy
    >innych opowieściach. Próba sprowadzenia sprawy do absurdu, by
    >spróbować
    >uzasadnić łamanie przepisów, ponieważ "komuś" nie pasują.

    Akurat cytuje z pamieci jednego z wroclawskich dyrektorow od ruchu,
    aczkolwiek to juz wiele lat minelo.
    I tak kilkanascie razy, bo dziennikarz pytal o wiecej niebezpiecznych
    punktow :-)

    J.