  • Data: 2012-10-31 13:23:40
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-31 08:39, J.F. pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    >To przeczytaj to co podkreśliłem, później wróć to początku, czyli do
    >tych śmiesznych opowieści o wpływie "wszechogarniających fotoradarów"
    >na spadek zużycia paliwa w Polsce.

    Ty to sie lubisz klocic. Rozne miejsca, rozne zachowania, rozne
    przyczyny.

    >W Niemczech się sporo zmieniło z racji dość powszechnej nagonki na
    >bezpieczeństwo i prędkość na autostradach. Nagonka to może zbyt dużo
    >powiedziane...

    No wlasnie - nic nie slyszalem o takiej "nagonce". Ustalic limitu sie
    nie odwazyli,
    ograniczen predkosci w miare konczenia remontow i przebudow - mam
    wrazenie ze wrecz ubylo, 130 "zalecaja" od dawna. FR troche przybylo,
    ale ograniczen jednak malo.
    Moze jakas akcja propagandowa byla ... a zwolnili sporo ponizej 130.
    Teraz jakby przyspieszaja :)

    J.