  • Data: 2012-10-30 15:24:15
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-30 14:52, J.F pisze:

    >Cen paliwa?

    Cen paliwa, bo zwolnili juz w okolicach 2007, a wtedy innych powodow
    nie dalo sie dostrzec :-)

    >Pisałem, że generalnie zwolnili, a nie ze na autostradach.
    >Na autostradach to swoją ścieżką.

    >Jakie trudniej? Wystarczy trochę pojeździć. Zwolnili nawet w
    >miastach,
    >kiedy nie ma korków itd.

    Zalezy. Ja tam az tak bardzo nie zwolnilem, szczegolnie odkad sie
    nauczylem rozpoznawac pewna skode.
    Ale na innej ulicy owszem - jade wolniej - odkad mnie uswiadomili ze
    tam jest zielona fala.
    Tylko jakos nie jestem pewien - wczesniej nie bylem swiadomy, czy
    jednak swiatla dzialaly jak chcialy.

    Na jeszcze innej tez zwolnilem, bo zwolnili fale tam, zupelnie nie
    wiem po co, bo stara byla dobra :-)

    >Nie, nie było dobrze i nadal dobrze nie jest - natomiast się
    >systematycznie poprawia.

    Ja od lat pisze ze chyba w jakiejs innej Polsce zyje. Mnie sie tam
    dobrze jezdzilo, kierowcy uprzejmi i kulturalni. Ale ja to raczej
    poludniowy zachod, od wschodu trzymam sie z daleka .
    No moze odkad wyremontowali A4 to jest gorzej, bo zajezdzaja droge
    przy wyprzedzaniu :-)

    >Zaraz, zaraz - czyżby jednak coś dawały, skoro ludzie zwolnili choć
    >ich praktycznie nigdzie nie ma, a jak są to je z daleka widać?

    No przeciez od poczatku megrims to napisal, tylko ty wyskoczyles z
    teza ze
    "LOL - ze strachu przed fotoradarami, których w Polsce praktycznie
    rzecz
    biorąc nie ma, w porównaniu do choćby państw wymienionych w artykule."

    >Otóż to - mój też się liczy. Znaczy u siebie po uliczce jedziesz
    >30-40
    >ponieważ ma być spokój itd., a innym tniesz stówką, bo tak ci
    >wygodnie?

    Ale ja nie mieszkam przy drodze krajowej :-)

    >Różna.

    Napisz pare przykladow.

    Ja kiedys mialem ochote sprawdzic na pewnej zlej drodze ... ale
    cierpliwosci i kultury starczylo mi na trzy minuty :-)

    J.