  • Data: 2012-10-31 08:39:53
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 08:15:27 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Skoro tak argumentujesz to odpada zrzucanie odpowiedzialności na FR.
    > Inna sprawa, że zupełnie nie wiem, skąd u Ciebie takie przekonanie,
    > że tylko cena paliwa wpłynęła na zwolnienie.

    No a co ? Nie napisalem wyraznie - ale ciagle chodzi o autostrady.
    W niemczech sie niewiele zmienilo, a jesli to na lepsze, w Polsce sie
    polepszyly, moc silnikow w samochodach wzrosla, a predkosci spadly ....

    no, alternatywnie ... moze ciezarowki zajezdzajace droge zmusily ludzi do
    ostroznosci :-)

    J.