  • Data: 2014-03-18 10:13:21
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > i o to "tylko mniej" sie rozchodzi.

    Pisałem o pracy 12 godzin przez 6 dni. Podałem to jako przykład że można tak
    żyć. Chodzi mi tylko o możliwość, nie szukam konkretnego przypadku gdzie
    byłoby to uzasadnione.

    > Tylko my tu juz dochodzimy do 900kkm.
    > A wiec - kto tak jezdzi na okraglo, po co, i kto za to placi :-)

    Tego nie wiem i nie wnikam. Jak pisałem - ja tylko stwierdzam że robienie 20
    tys. miesięcznie nie jest niewykonalne. A po co ktoś miałby to robić i czy
    robi to nie wiem.

    > Po paru fakturach za przyjazd i oni rozumieja ze nie tedy droga :-)
    > No i jeszcze jak ktos przyjedzie, robi, robi, robi - to rozumieja.
    > Ale 500km przejechac aby pol godziny pogadac ...

    Klient płaci - klient wymaga.
    Zdarzyło mi się na przykład jechać kilkaset kilometrów do klienta by dołożyć
    kolejną kość pamięci RAM do serwera. Bo według jego polityki bezpieczeństwa
    nikt nie miał prawa go ruszać tylko nasza firma która go dwa lata wcześniej
    instalowała.

    Pozdrawiam
    Ergie