  • Data: 2014-03-17 18:09:03
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >Nie, rozwoziciel mięsa i nabiału.

    Zaladunek, rozladunek, faktury, wz, parkowanie - i ciekaw jestem czy
    wyjdzie jazdy choc polowa zmiany.

    No i to sie raczej wieksza ciezarowka wozi.

    >Mam kolegę który tak pracuje i woli to niż pracę na budowie. Owszem
    >700km dziennie nie robi tylko mniej, ale pracuje po 12h na dobę z
    >czego znaczna

    i o to "tylko mniej" sie rozchodzi.
    Owszem, mozna byc kierowca tira i jezdzic przydzialowe 45h w tygodniu,
    mozna byc taksowkarzem i spedzac 12h codziennie w aucie ... ale trudno
    tak nabic 20kkm osobowka w miesiac.

    >Jakbym _musiał_ to bym zrobił. Pracowałem przez kilka miesięcy na dwa
    >etaty (prawdziwe 8 godzinne) czyli 16 godzin na dobę od poniedziałku
    >do piątku. Spałem w autobusach i tramwajach bo nie miałem wtedy
    >samochodu a potrzebowałem kasę. Dało się.

    >Nie dyskutuję z tym, że robienie 20 tysięcy miesięcznie jest ciężkie
    >bo to oczywiste, ale nie jest niewykonalne.

    Tylko my tu juz dochodzimy do 900kkm.
    A wiec - kto tak jezdzi na okraglo, po co, i kto za to placi :-)

    >A tego to ja nie wiem :-)
    >Ja jeździłem służbowo. Teraz to pewnie by wystarczył jeden wyjazd a
    >szczegóły by się ustaliło przez telekonferencję, ale jeszcze kilka
    >lat temu wiele firm było przeciwnych rozmowom biznesowym na
    >odległość. Rozmowa była krótka: "my płacimy więc niech ktoś od Was tu
    >przyjedzie".

    Po paru fakturach za przyjazd i oni rozumieja ze nie tedy droga :-)
    No i jeszcze jak ktos przyjedzie, robi, robi, robi - to rozumieja.
    Ale 500km przejechac aby pol godziny pogadac ...

    J.