  • Data: 2014-05-04 20:32:39
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 19:16, P.B. pisze:
> [...]
    samej-instalacji,wid,16460684,wiadomosc.html?ticaid=
    1125a8

    > Co za bzdety!
    > Instalacja wtrysku gazu mi zwróciła się po 15 tys kilometrów.
    > Pan jeździ po 500 kilometrów dziennie z sobotami i niedzielami! Chyba jakiś
    > kuzyn tego Motylińskiego z Włocławka - on też robi takie przebiegi,
    > jednocześnie całe dnie pisząc na grupy dyskusyjne, a w przerwach wyciąga
    > samochody z rowu.
    > Wymiany pierścieni na dwóch cylindrach, czy jednego klocka hamulcowego nie
    > komentuję - typowe dla tej klasy użytkowników samochodów.

    Akurat go znałem. Ten facet to Jurek Kula z okolic Olkusza - z Lasek, a
    nie z Bolesławia. Znany tranzytowiec, handlarz-przemytnik i niedoszły
    szejk naftowy w Nigerii. Sporo jeździ(ł), ale i tak jego komunikacyjne
    relacje/rewelacje są bliskie bardziej sajens fikszyn, niż rzeczywistości. ;P