  • Data: 2014-03-18 11:10:07
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >Tego nie wiem i nie wnikam. Jak pisałem - ja tylko stwierdzam że
    >robienie 20 tys. miesięcznie nie jest niewykonalne. A po co ktoś
    >miałby to robić i czy robi to nie wiem.

    No i ja sie zgadzam - wykonalne jest. Szczegolnie na dwie zmiany.
    Tylko raczej malo sensowne.

    >Klient płaci - klient wymaga.
    >Zdarzyło mi się na przykład jechać kilkaset kilometrów do klienta by
    >dołożyć kolejną kość pamięci RAM do serwera. Bo według jego polityki
    >bezpieczeństwa nikt nie miał prawa go ruszać tylko nasza firma która
    >go dwa lata wcześniej instalowała.

    No i bywa, sam dawalem przyklad chocby tomografow.
    Tylko ze nie jestes po zawodowce, i po pewnym czasie sam stwierdzisz
    ze nie odpowiada ci robota 12h dziennie przez 6 dni w tygodniu i 25
    dni w miesiacu.

    J.