  • Data: 2023-10-02 22:18:24
    Temat: Re: 7 kolorowy eink
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 2, 2023 at 10:23:08 a.m. UTC-5, SW3 wrote:
    > Do wszystkiego co się nie rusza szybko i nie wymaga dużo kolorów, czyli
    > wszystkiego z wyjątkiem filmów i zdjęć.
    > Dane, wykresy, tabele, schematy, mapy, kalendarze, zegarki,
    > powiadomienia, panele sterownicze...
    > Albo inaczej: był czas, że komputery wyświetlały kilka kolorów i te
    > kolory bywały użytecznie wykorzystywane. To samo z drukiem.

    Dobra ale tak konkretnie.

    Zegarek? musi sie zmienic co minute max. przy odswierzaniu 5sekundowym to nie wiem
    czy duzo pradu zaoszczedzi sie...

    Mapa, dobra sugestia.

    Kalendarz? Papierowy tanszy, imho lepszy. Moze jakby sprzegnac z outlookiem czy innym
    podobnym ale komu sie chce wywoz smieci czy plan lekcji dzieci do terminarza wbijac?

    Powiadomienia? Tak praktycznie w domu?

    Chodzi mi to ze w moim aktualnym zyciu nie widze sensu.

    Pytam czy ktos w swoim widzi sens. Zalozmy ze odswierzenie tego 7 kolorowca bedzie 5
    sekundowe. I zalozmy ze nie ma partial refresha (ale mozliwe ze sie daje).

    Co warto miec w domu sprzegniete z jakas siecia czy automatem co bedzie pokazywac
    obrazki z oszczednoscia pradu?