  • Data: 2023-10-03 20:01:00
    Temat: Re: 7 kolorowy eink
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, October 3, 2023 at 4:47:07 a.m. UTC-5, J.F wrote:
> [...]
    wiem czy duzo pradu zaoszczedzi sie...
    > Chyba nadal. Tylko ... zegarek kolorow moze nie potrzebuje.
    > To LCD bierze pradu bardzo mało, a podobnie dobrze widoczny.
    > Kolorowe LCD "transflexive" tez są/były, kolorki kiepskie,
    > ale zawsze cos.
    smieci czy plan lekcji dzieci do terminarza wbijac?
    > Do telefonu sobie wbijesz.
    >
    > Ale ... "tabliczka" do rysowania i notowania dla dzieci?

    Za wolno odswieza. Dzieci wysmieja - chyba nawet i w afryce :)

    bedzie 5 sekundowe. I zalozmy ze nie ma partial refresha (ale mozliwe ze sie daje).
    > Sens w zasadzie widzę jako drugi wyswietlacz do telefonu - ksiazki
    > i mapy.

    Ta, ale ile tych map? Moze do auta by mialo sens?
    Ogolnie jak widze te sterczace ekrany z desek w nowych autach to mnie trzepie. Inny
    temat wogole. Te ekrany i brak miejsca na felefon...

    > Chyba, zeby tak w formie osobnego tabletu ... no ale wiekszy obraz
    > miec i youtube nie miec ?

    kindle. Nadal nie chwycilo rynkowo za mocno. ogolnie kindle potem odszedl od einku...

    > jakis fikusny zegarek? sprzęgniety z terminarzem faktycznie?
    >
    > Stacja pogodowa? Lista zakupów na lodówkę?
    >
    > Ale to nie musi byc do domu - niech sie przedsiębiorcy martwią, jak to
    > sprzedać :-)

    No nie musi. Do warsztatu, auta, na plot.

    Te dwu-trzy kolorowe sa ok, maja partial updates. Sporo zastosowan mozna wymyslic.
    ten 7 kolorowy to tak deczko trudno...