  • Data: 2023-09-12 14:40:24
    Temat: Re: 5G
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 12 września 2023 o 14:08:21 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Do czasu. Z 2G już mogą być porblemy. Przez Nokię 6310i gadałem dokąd
    > się dało. A przestało się dawać, gdy zaczęto mi zwracać uwagę, że jestem
    > poza zasięgiem. Akurat wtedy, gdy przebywam w samym centrum Warszawy,
    > niedaleko BTS numer 1. Zwróciłem pilniejszą uwagę na telefon -- sygnał
    > stuprocentowy czasem nagle spadał do zera. Zupełnie jakby BTS nie miał
    > już dla mnie wolnego kanału, a poprzedni akurat zajął ktoś inny.

    Oczywiście do czasu aż plus wyłączy 3G - zresztą już chyba powoli wyłącza,
    "rozrzedzając" sieć, bo w domu kilka lat temu miałem wszystkie "kreski",
    a teraz zwykle jedną lub dwie - ale różnicy w prędkości nie widać,
    czasem coś się przytnie, ale to i żona narzeka - z abo w plushu - że czasem
    jej net zwalnia z tej strony mieszkania, a z drugiej chodzi OK (ale ona na 4G).

    A gdzie jest BTS nr 1? No i nr 1 której sieci (chyba że numery są unikalne w PL,
    a nie w sieci)?

    2G na pewno wyłączą później niż 3G, bo to jest jednak wspólny mianownik.
    Ale bardzo możliwe, że w centrum Warszawy znajdziesz 8 klientów gadających na 2G,
    bo obstawiałbym, że centrum Warszawy nie ma żadnego dogęszczenia 2G,
    komórka jest taka sama jak na resztę kraju, no może troszkę mniejsza bo budynki
    wysokie.
    No i sporo emerytów mieszka ;P
    A skąd brałeś baterie do tej 6310i? Dawno poszła do lamusa?
    Ja bym nadal używał kochanej 8210 gdyby nie zmarła była już przed laty :(
    To był panie model, bajer, luz i szpan - skóra, fura i komóra.
    Nie taka z jaką jeden burak przyszedł do kina relax i gadał z widowni - taki aparat
    normalnie biurkowy... Ciekawe, ile bateria trzymała.