  • Data: 2023-09-12 15:23:37
    Temat: Re: 5G
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    > A gdzie jest BTS nr 1? No i nr 1 której sieci (chyba że numery są
    > unikalne w PL, a nie w sieci)?

    Była jakaś taka numeracja UKE, chronologiczna, jak dawali lokalizacje.
    Pierwszy był Plus ze stacją w okolicach Placu Konstytucji.

    > bardzo możliwe, że w centrum Warszawy znajdziesz 8 klientów gadających na
    > 2G, bo obstawiałbym, że centrum Warszawy nie ma żadnego dogęszczenia 2G,
    > komórka jest taka sama jak na resztę kraju, no może troszkę mniejsza bo
    > budynki wysokie. No i sporo emerytów mieszka ;P

    Właśnie na tymże Placu Konstytucji ciągle mnie wywalało z sieci. Nie
    mam pojęcia, czy to wszystko przez rozwydrzonych emerytów, czy przez
    jakąś telemetrię.

    > A skąd brałeś baterie do tej 6310i? Dawno poszła do lamusa?

    Oryginalna starczyła mi na ho ho ho, albo jeszcze dłużej. Jak już
    musiałem wymienić, to kupiłem gdzieś w sieci -- i ta miała żywot
    krótki. Używałem gdzieś do roku 2017. Mam jeszcze, jak odkładałem
    na półkę, była w pełni sprawna.

    > Nie taka z jaką jeden burak przyszedł do kina relax i gadał z widowni
    > - taki aparat normalnie biurkowy... Ciekawe, ile bateria trzymała.

    Jeśli chodzi o Motorolę NMT, zwaną kaloryferkiem, to dość krótko.

    --
    Jarek