  • Data: 2015-06-01 13:29:19
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 12:34:46 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Już napisałem, czemu do "tych od znaków" nie piszę. Możesz się rzucać,
    > że mam to tak naprawdę w D4 (i częściowo bedziesz miał rację). Oni
    > zresztą odpiszą, że jest zgodnie z projektem, a definicji obszaru
    > zabudowanego nie ma.
    >
    > Tylko nie rozumiem, skąd u ciebie pomysł, że oczywistych bzdur należy
    > bronić.
    >
    > Shrek.

    Wąska droga, pobocza nie utwardzone, rów i blisko drogi las którym na bank są
    zwierzęta. Napisałeś że tam jeszcze przejście dla pieszych i droga dla rowerów. I to
    wszystko na 1,5 kilometra. Chcesz żeby było 70 czyli prawie 80. Jak dla mnie to masz
    małe myszki w głowie. W dzień możesz prawie legalnie pojechać tam prawie 60, w nocy
    prawie 70. A tam 50 jest za dużo. Ten sporny odcinek przy prawie 60 przejedziesz w
    minutę i kilka sekund. Jak się będziesz sztywno trzymał 70 to w kilka sekund mniej
    niż w minutę. Dla kilkunastu sekund chcesz się zabić? Zresztą co mi do Twojego życia,
    chuj mnie ono obchodzi byle bym na sieroty po Tobie nie musiał się składać. Innych
    niczemu niewinnych tam można pozabijać. I to już mnie obchodzi bo ja mogę być tym
    innym.