  • Data: 2015-06-01 13:57:27
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-01 13:29, k...@g...com wrote:

    > Wąska droga, pobocza nie utwardzone, rów i blisko drogi las którym na bank są
    zwierzęta.

    Taka sama jak 500 metrów wcześniej.

    Napisałeś że tam jeszcze przejście dla pieszych i droga dla rowerów.

    No jest. 70 by się tam zdała. Być może nawet 50, choć to chyba już
    nadmiar gorliwości. Tylko wytłumacz mi jak w jaki sposób las i zwierzęta
    czynią teren zabudowany?

    > I to wszystko na 1,5 kilometra.

    Nie na 1,5 kilometra, bo to przejście takie szerokie nie jest, a
    zabudowania za 1,5 km.

    > Dla kilkunastu sekund chcesz się zabić? Zresztą co mi do Twojego życia, chuj mnie
    ono obchodzi byle bym na sieroty po Tobie nie musiał się składać.

    No dobrze, ale ja się pytam skąd tam teren zabudowany?

    Shrek