  • 1. Data: 2015-05-30 13:13:20
    Temat: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ktoś pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem taką sytuację:

    https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,7
    5y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2a
    GIUqXzbA!2e0

    Teren zabudowany drzewami:) Do własciwego terenu zabudowanego jest...
    1,5 kilometra.

    Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy,
    ale 50 przez 100 metrów, a nie teren zabudowany...

    Shrek.

  • 2. Data: 2015-05-30 13:30:10
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy, ale
    > 50 przez 100 metrów, a nie teren zabudowany...

    Nie znasz się. Mądrzejszy od Ciebie zadecydował, że jazda 90 km/h jest tam
    śmiertelnie niebezpieczna. :)
    Ciesz się, że nie postawili 30.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-05-30 13:53:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ciesz się, że nie postawili 30.
    > --
    > Pozdrawiam,
    > yabba

    Jadę tydzień temu do mojej rodzinneko na mojej wsi.
    W "centrum" w bocznej uliczce stali.
    Moja mama która ma 60+ lat była bardzo zdziwiona
    że jak ona żyje to nie pamięta.
    Mam wrażenie że to wszystko na pokaz
    za połroku się uspokoi

  • 4. Data: 2015-05-30 13:56:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-30 13:30, yabba wrote:

    > Nie znasz się. Mądrzejszy od Ciebie zadecydował, że jazda 90 km/h jest
    > tam śmiertelnie niebezpieczna. :)

    No - nawet to wyrazili dokładnie - chodzi o te dzikie zwierzęta - pewnie
    z powodu rezerwatu przyrody "Łosiowe Błota" mieszczącego się na tym
    obszarze zabudowanym;)

    > Ciesz się, że nie postawili 30.

    Ale jakby postawili samą 30, to nie łapie się to na odebranie prawka z
    automatu.

    BTW - jadąc w drugą stronę... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej
    stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowiązuje. Nie chcę nic sugerować,
    ale obstawiam, że ktoś niedługo prawko tam odcinku straci... :(

    Shrek.

  • 5. Data: 2015-05-30 14:18:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    >
    > Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy,
    > ale 50 przez 100 metrów, a nie teren zabudowany...

    Tu jest odpowiedź:
    http://niezalezna.pl/67573-plan-rzadu-ujawniony-ukar
    ac-minimum-17-mln-kierowcow-i-420-tys-pieszych-zylo-
    sie-lepiej

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2015-05-30 14:25:36
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 30 maja 2015 13:13:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    >
    > Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy,
    > ale 50 przez 100 metrów, a nie teren zabudowany...

    To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany a nie ilość
    drzew. Spytaj na piśmie, list polecony albo zaniesione na dziennik, dlaczego w takiej
    sytuacji nie ma znaków podwyższających prędkość maksymalną. Urząd musi odpowiedzieć i
    będziesz wiedział dlaczego. Zawsze możesz się z urzędem nie zgodzić i zmusisz ich do
    pracy. To że tutaj opiszesz swoje żale nic nie daje.

  • 7. Data: 2015-05-30 14:39:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]
    >
    > Shrek.

    To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany a nie

    A w przypadku wsi, to co decyduje? Chyba jednak nie masz racji. Granice
    administracyjne oznacza się zielonymi tablicami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-05-30 14:40:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-30 14:25, k...@g...com wrote:

    > To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany a nie ilość
    drzew.

    Ale podstawę prawną to stwierdzenie ma? Bo nie trzyma się ono kupy -
    obwodnica Warszawy w dużej mierze przebiega przez granice
    administracyjne i jest wyłączona z terenu zabudowanego - po to wymyślono
    zielone tablice.

> [...]
    będziesz wiedział dlaczego. Zawsze możesz się z urzędem nie zgodzić i zmusisz ich do
    pracy. To że tutaj opiszesz swoje żale nic nie daje.

    Ale ja to napisałem raczej w charakterze anegdoty. Co do realnych
    działań - preferuję samoobronę obywatelską, czyli janosika. Prościej, a
    przede wszystkim skuteczniej. Niestety społecznie działam już w innych
    organizacjach i czasu na pisanie do urzędów mi po prostu nie starcza -
    kiedyś trzeba na życie zarabiać:(

    Shrek.

  • 9. Data: 2015-05-30 16:54:45
    Od: <3...@8...165445.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > BTW - jadąc w drugą stronę... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej
    > stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowiązuje.

    W zasadzie to poczytaj przepisy...,

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2015-05-30 19:23:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" mkc606$178$...@n...news.atman.pl

    > Ktoś pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem taką sytuację:

    Ja chyba wolę mieć włączoną gadaczkę.

    > https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,7
    5y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2a
    GIUqXzbA!2e0

    Chyba wypowiedź jest jasna?!

    > Teren zabudowany drzewami:) Do własciwego terenu zabudowanego jest... 1,5
    kilometra.

    Ale zanim tam dojedziesz, możesz stracić sporo punktów, plnów, a może nawet coś
    więcej...

    > Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy, ale 50 przez
    100 metrów, a nie teren zabudowany...

    W tym miejscu dochodzi do zamiany obecnych policjantów na długoterminowych. ;)
    Dziś policjant dba o to, by nie podaść, chcąc otrzymywać emeryturę, ale za
    jakiś czas będzie dbał o to, by dorobić, bo emerytury nie będzie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'