  • Data: 2015-06-01 16:43:20
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6b6c0afd-5137-4736-b07c-1009ae3a87ae@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 15:23:00 UTC+2 użytkownik Shrek
    napisał:
    >To że nie potrafisz znaleźć jakiś przepisów nie znaczy że ich nie ma.
    >Coś musi regulować ustawianie znaków.

    No i sa odpowiednie przepisy. Wiecej tam chyba ile m przed
    skrzyzowaniem nalezy ustawic znak xxxx, niz o lasach, ale jest.

    >Mnie znaki interesują od strony użytkownika a nie budowniczego dróg.
    >Moje doświadczenie życiowe mówi że do ustawionych znaków należy się
    >bezwzględnie stosować i nie bawić się w interpretację czy są dobrze
    >ustawione.

    No, ustawa w zasadzie cie popiera - znaku ustawionego przestrzegac.
    Ale czasem sa rowniejsi, co to kwestionuja i sad im przyznaje racje.

    >Kiedyś była definicja terenu zabudowanego ale się zmyła i coś ją
    >zastąpiło. W zakresie obowiązków mam stosowanie się do oznaczenia bez
    >względu czy się na ustawianiu znaków znam czy nie znam. Ten dzik tak
    >ma się do terenu zabudowanego że na terenie zabudowanym może być las
    >w którym żyją dzikie zwierzęta. I te zwierzęta mogą stanowić
    >zagrożenie życia jak ktoś będzie jechał zbyt szybko.

    Rownie dobrze moze byc las poza terenem zabudowanym, nawet bym rzekl,
    ze czeciej jest, no bo albo teren zabudowany, albo las ...

    >I chyba logiczne żeby w takiej sytuacji kierujący który jest z reguły
    >głupi jak but i sam nie jest w stanie wymyślić że jak jest las to są
    >i zwierzęta. Został o niebezpieczeństwie poinformowany i zobowiązany
    >poprzez wolniejszą jazdę do większej uwagi.

    Ale praktyka dnia codziennego dowodzi, ze zwierzeta nie wybiegaja na
    droge, nawet jak obok jest las.
    Choc z rzadka sie niektorzy dowiaduja, ze jednak wybiegaja.

    Jade sobie kiedys i slucham radia ... dzwoni jakis emeryt "a tam jest
    las, a niektorzy to nawe 80 tam jada".
    Popatrzylem w prawo - las, popatrzylem w lewo - las, popatrzylem na
    budzik ... ta, ladnie bym wygladal, gdybym zwolnil ponizej 80, to bym
    chyba ze dwie godziny dluzej jechal ...

    J.