  • Data: 2015-06-01 15:22:59
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-01 15:11, k...@g...com wrote:

    > Nie wiem jak las i zwierzęta robią teren zabudowany.

    No to jak nie wiesz, to po co się wygłupiasz?

    > Wystarczy je odnaleźć.

    No właśnie googel ich nie zna, więc skoro tak się mądrzysz, to myślałem,
    że ty wiesz. Kiedyś były trzy budynki, teraz wygląda na to że definicji
    nie ma.

    >Mnie się nie chce zwłaszcza że uważam że w miejscu o które toczy się spór na moją
    logikę wszystko jest ok.

    To tylko świadczy o twoim braku pojmowania logiki.

    > Ze starych czasów raz widziałem jak 125p nadział się na dzika przy ok 80/h.
    Karoseria poszła do wymiany.

    Ale jak to ma się do terenu zabudowanego?

    Shrek