  • 111. Data: 2010-03-05 17:26:05
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-05 08:51:40 +0100, luxcamera <r...@g...pl> said:

    > Nikt tu Panowie nie narzeka, tylko sprzeciwia się pewnym kierunkom w
    > rozwoju gospodarki. Jeszcze Was nie dotknęło, mnie jeszcze też nie, ale
    > wielu już odczuwa skupienie zasobów finansowych w rękach garstki ludzi.
    Tak było zawsze, jest i tak pozostanie. Obawiam się, że tego nie
    zmienisz, ani Ty ani nikt tu piszący, ani nikt w ogóle. Pięć wieków
    temu księciunio kochany jedyny miał dobra, a jego poddany miał własne
    łachy. Stosunek bardzo podobny jak teraz.

    > W dniu, w którym za Waszą pracę - przy Waszym wykształceniu,
    > możliwościach i ograniczeniach - ktoś będzie chciał zapłacić nie więcej
    > niż 800 złotych, zaśpiewacie inaczej. Teraz jest Wam widać dobrze i nie
    > widzicie sensu w zawracaniu sobie głowy tym, że komuś jest już źle.

    > Futuryści, którzy rzadko się mylą, wróżą przyszłość, w której wszyscy
    > zostaniemy zepchnięci do slumsów przez megakorporacje, które nie będą
    > już potrzebowały człowieka do pracy.
    A po co im będzie człowiek w slumsach? Kapitaliści już dawno
    zrozumieli, że człowiek bez kasy do niczego się nie nadaje, bo nic nie
    kupuje. Kto będzie kupował produkty megakorporacji?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2010-03-05 17:27:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam pisze:

    > Przynajmniej to co zalega jako główny reprezentant gatunku - Szczywiec,
    > Okocim, Lech itd oraz produkowane przez te koncerny rozmaite brandy,
    > tudzież rozlewane zachodnie marki.
    > Więc jest w sumie jak z tym mlekiem - wygląda jak piwo ale to nie jest
    > piwo.

    Dobrze, że piwa i tak nie lubię ;)

    A mój ulubiony napój da się dość łatwo kupić dobrej jakości - chociaż
    też nie w "zwykłym sklepie" (na szczęście herbaciarni trochę jest ;) )

  • 113. Data: 2010-03-05 17:32:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-05 14:38:57 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > społeczeństwo sie przystosowuje, mamy mneisjzy przyrost naturalny spada
    > ilość potencjalnych robotników...
    > [...]
    > analityk czy sprawny handlowiec.

    Amen

  • 114. Data: 2010-03-05 17:36:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-05 12:04:52 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Gdyby ten typ myślenia reprezentowali np. właścicele sieci domów
    > publicznych to ich personelem byłyby dmuchane lalki, a w reklamach
    > wmawiano by, że to prawdziwe kobiety ; )

    Akurat jak na razie tego pana nie oszukasz.

  • 115. Data: 2010-03-05 17:47:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-03-05 18:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Dobrze, że piwa i tak nie lubię ;)
    >
    > A mój ulubiony napój da się dość łatwo kupić dobrej jakości - chociaż
    > też nie w "zwykłym sklepie" (na szczęście herbaciarni trochę jest ;) )

    No ale dobre, prawdziwe, piwo też da się normalnie kupić, tylko w
    odpowiednim sklepie :)

  • 116. Data: 2010-03-05 18:03:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Marek Dyjor napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Wydaje mi się, że aby neurochirurg mógł dobrze wykonać swoją pracę to
    > potrzebny jest do tego nie mały zespół ludzki ;)

    no właśnie ale nie wszystcy musza być geniuszami...

  • 117. Data: 2010-03-05 19:00:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > no właśnie ale nie wszystcy musza być geniuszami...

    No nie wiem, nie wiem. Ja tam nie chcialbym trafic do genialnego
    neurochirurga, ktorego zespol sklada sie z patachalow... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 118. Data: 2010-03-05 19:14:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > Akurat jak na razie tego pana nie oszukasz.

    całkiem wielu osobom pci męskiej wystarcza lodzik od zahivionej panienki
    przy drodze za 40 zł.

    jednakże mamy też i callgirls za 1000EUR

  • 119. Data: 2010-03-05 19:33:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > całkiem wielu osobom pci męskiej wystarcza lodzik od zahivionej panienki
    > przy drodze za 40 zł.

    Trzeba zatrzymywać się przy tych, które kaszlą ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 120. Data: 2010-03-06 00:44:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-05 14:13:46 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > W analogii, którą ja podałem schemat też jest ten sam czyli kierowca
    > samochodem ma płacone za przejechanie konkretnej trasy. Tyle, że jednym
    > z kierowców jest Pan Rysiu, który jeździ taksówką a drugim Robert Kubica
    > ;)

    A ten pan Rysiu to chociaż czymś zdjęcia robi? Ile to MPx?

    de Fresz