  • 1. Data: 2010-03-02 08:51:05
    Temat: Idealne do ptaszkow?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10510

    Krótkie tele (50 mm czyli 100m ekwiwalent) ze światłem 1:0.95

    Tylko czy AF da radę na pełnej dziurze?

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2010-03-02 09:09:36
    Temat: Re: Idealne do ptaszkow?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10510
    > Krótkie tele (50 mm czyli 100m ekwiwalent) ze światłem 1:0.95
    > Tylko czy AF da radę na pełnej dziurze?

    O!
    To teraz poprosze jeszcze 20/1.2 w cenie do 350USD ;)
    Oczywiscie zadnego AF czy stabilizacji nie chce :)

  • 3. Data: 2010-03-02 09:09:56
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 02 Mar 2010 09:51:05 +0100, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote(a):

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10510
    > Krótkie tele (50 mm czyli 100m ekwiwalent) ze światłem 1:0.95
    > Tylko czy AF da radę na pełnej dziurze?

    To on ma AF? :]

    B.

  • 4. Data: 2010-03-02 09:43:45
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > To on ma AF? :]

    A może nie mieć? Przecież to jest obiektyw dedykowany do systemu
    mikro4/3. AF jest w puszce.

  • 5. Data: 2010-03-02 10:02:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Cześć wszystkim
    > A może nie mieć? Przecież to jest obiektyw dedykowany do systemu mikro4/3.
    > AF jest w puszce.

    Prawda. I srubokret jak w Nikonie ;)

  • 6. Data: 2010-03-02 10:16:49
    Od: mt <t...@i...pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > A może nie mieć? Przecież to jest obiektyw dedykowany do systemu
    > mikro4/3. AF jest w puszce.

    Hm, a przeczytałeś chociaż specyfikację tego szkła w linku który
    podrzuciłeś? :) Ten Nokkor to pełen manual, przesłoną też pierścieniem
    sterujesz.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2010-03-02 10:18:20
    Od: mt <t...@i...pl>

    mt pisze:

    > Hm, a przeczytałeś chociaż specyfikację tego szkła w linku który
    > podrzuciłeś? :) Ten Nokkor to pełen manual, przesłoną też pierścieniem
    > sterujesz.

    Noktor oczywiście miało być nie Nokkor.

    --
    marcin

  • 8. Data: 2010-03-02 10:18:41
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > A może nie mieć? Przecież to jest obiektyw dedykowany do systemu
    > mikro4/3. AF jest w puszce.

    jak by mógł działać stary manual na przejściówce w mikro 3/4?
    Pojawiają się np. 'interfejsy' adaptall, na ile mozna liczyć?

  • 9. Data: 2010-03-02 10:55:01
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 02 Mar 2010 10:43:45 +0100, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote(a):
    > A może nie mieć?

    Oczywiście że tak. Dlaczego nie?

    > zecież to jest obiektyw dedykowany do systemu
    > mikro4/3. AF jest w puszce.

    Jak w większości systemów, silnik w korpusie nie oznacza jednak że szkło
    nie może być manualne. :]

    B.

  • 10. Data: 2010-03-02 11:00:20
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > Jak w większości systemów, silnik w korpusie nie oznacza jednak że szkło
    > nie może być manualne. :]

    Ale system mikro4/3 jest systemem zamkniętym. Pewnie jest jak piszesz,
    ale trochę dziwne, że specyfikacja nie wymusza także współpracy z AF,
    przymykania przysłony etc.