  • 1. Data: 2010-03-03 16:47:01
    Temat: 4 złote za foto
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    http://www.press.pl/lewa_strona/pokaz.php?id=1721

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-03-03 17:48:32
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    wiadomości news:4b8e9291$1@news.home.net.pl...
    > http://www.press.pl/lewa_strona/pokaz.php?id=1721

    "Nie wiem, dlaczego fotoreporterzy nie podnoszą buntu - pisze fotoreporter
    Wojciech Druszcz"

    - Bo są skażeni etosem pracy, słabi, niezrzeszeni (w którym wydawnictwie są
    jakieś związki zawodowe?) i boją się nawet o tę lichą pracę... Dobrze wiedzą
    o tym wydawcy i płacą po... 4 złote.

    --
    Lol

  • 3. Data: 2010-03-03 19:36:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > są jakieś związki zawodowe?) i boją się nawet o tę lichą pracę... Dobrze
    > wiedzą o tym wydawcy i płacą po... 4 złote.

    Ta jest - Zwiazki Zawodowe gwarancja szczesliwosci ;)

  • 4. Data: 2010-03-03 19:48:17
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.03.2010 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał/a:

    > Ta jest - Zwiazki Zawodowe gwarancja szczesliwosci ;)

    A czy to jedyny zawód który pochonęła cywilizacja? Co mają powiedzieć
    remontowcy zaprzęgów konnych, kowale ile tych koni musi podkuć...
    Rozwiązanie jest bardzo proste: przebranżowienie, nie ma popytu,
    robię to, na co jest. Teraz jest popyt na sesje na NK 'na Majke' ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-03-03 19:53:20
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Ta jest - Zwiazki Zawodowe gwarancja szczesliwosci ;)

    Żadną gwarancją - ale w tym konkretnym wypadku reporterom chyba by się
    przydały. Wydawcom pewnie mniej... ;)

    --
    Lol

  • 6. Data: 2010-03-03 21:10:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-03 20:53:20 +0100, "Lol" <l...@l...pl> said:

    > Żadną gwarancją - ale w tym konkretnym wypadku reporterom chyba by się
    > przydały. Wydawcom pewnie mniej... ;)

    I co? Jesteś członkiem związku należy Ci się 50 zł za foto. Jesteś
    wolnym strzelcem, należy Ci się...

    ... wpierdol od członków związku?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-03 23:47:16
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    JA wrote:
    > I co? Jesteś członkiem związku należy Ci się 50 zł za foto. Jesteś
    > wolnym strzelcem, należy Ci się...

    Czy tu chodzi o ogólne nielubienie wszystkich, którzy fotografują?
    Zawsze kiedy ktoś podnosi temat uwłaczających godności stawek za
    fotografię, pojawiają się tematy zastępcze i w dodatku podane w sposób
    daleki od miłego i kulturalnego.

    Prawnicy mają swoją klikę, lekarze mają swoją klikę, lobby dużych
    przedsiębiorców i biznesmanów ma woją klikę oraz wielkie wpływy w
    rządzie... I tak jakoś nikt tego non stop nie wytyka palcem.

    Jeśli ludzie - w tym wypadku reporterzy - chcą mieć związek, to niech
    sobie mają - mają do tego prawo dane przez nasze demokratyczne państwo...

    Nie zapominajmy skąd wzięły się związki zawodowe. To nie zła komuna, jak
    niektórzy sądzą. Związki zawodowe powstały w Wielkiej Brytanii w roku
    1824, albo coś koło tego. Powstały by chronić ludzi pozbawionych
    jakichkolwiek praw.

    No i jeszcze jedno - jesteś wolnym strzelcem i robisz za 4 złote, to z
    czego żyjesz?

    Oczywiście reporterzy mogą się przebranżowić, jak im się nie podoba -
    tak ktoś napisał parę postów wcześniej - ale też mogą walczyć o szacunek
    do swojego fachu wszelkimi legalnymi metodami - może oni kochają ten fach...
    Łatwo jest powiedzieć - weź i zmień fach, jak ci się nie podoba - kiedy
    nie dotyczy to Twojego fachu. "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia."
    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 8. Data: 2010-03-04 00:21:21
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 00:47:16 +0100, luxcamera napisał(a):

    > Prawnicy mają swoją klikę, lekarze mają swoją klikę, lobby dużych
    > przedsiębiorców i biznesmanów ma woją klikę oraz wielkie wpływy w
    > rządzie... I tak jakoś nikt tego non stop nie wytyka palcem.

    Ależ jak najbardziej robią to wszyscy.

    > Jeśli ludzie - w tym wypadku reporterzy - chcą mieć związek, to niech
    > sobie mają - mają do tego prawo dane przez nasze demokratyczne państwo...

    Jeśli ten związek ma wytworzyć monopol i zamknąć rynek dla konkurencji to
    chyba niebardzo.

    > Związki zawodowe powstały w Wielkiej Brytanii w roku
    > 1824, albo coś koło tego. Powstały by chronić ludzi pozbawionych
    > jakichkolwiek praw.

    Ale teraz mamy 2010 i pomijając fakt, że nie ma takich ludzi, to związki
    służą zupełnie do czego innego

    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-03-04 00:32:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

    > I co? Jesteś członkiem związku należy Ci się 50 zł za foto. Jesteś wolnym
    > strzelcem, należy Ci się...
    > ... wpierdol od członków związku?

    Chętnie zostałbym przewodniczącym bo coraz częściej mam wrażenie, że praca
    to mus frajerów.
    Pieniądze ponoć leżą na ziemii i tylko się schylić...

    adam

  • 10. Data: 2010-03-04 06:54:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > przedsiębiorców i biznesmanów ma woją klikę oraz wielkie wpływy w
    > rządzie... I tak jakoś nikt tego non stop nie wytyka palcem.

    I jak wszyscy beda mieli swoja klike bedziemy zyc dlugo i szczesliwie.

    Zaplacisz za chleb 25zl jak piekarz przystapi do kliki?