  • 1. Data: 2010-03-03 09:01:43
    Temat: Firma Alpha Digital
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Oryginalny grip do Nikona D90 to wydatek około 600zł - dużo, nawet
    b.dużo. Na allegro znalazłem w dość dużych ilościach oferty gripów firmy
    Alpha Digital. Czy jej produkty są warte zakupu, nie rozpadają się po
    kilku dniach użytkowania?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-03 09:58:03

  • 2. Data: 2010-03-03 22:19:48
    Temat: Re: Firma Alpha Digital
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-03 10:01, Heraklit wrote:
> [...]
    > b.dużo. Na allegro znalazłem w dość dużych ilościach oferty gripów firmy
    > Alpha Digital. Czy jej produkty są warte zakupu, nie rozpadają się po

    Byłbym bardzo szczęśliwy, gdyby oryginalne gripy do mojego aparatu tyle
    kosztowały, średnia cena ma do tej Twojej jedynkę z przodu.
    Co do gripa alpha - są takie sobie - w swojej cenie zdecydowanie warto, to
    grip dla ludzi, którzy gdyby nie mieli takiej alternatywy to by ciosali z
    drewna lub lepili z.. no właśnie.
    Grip jest dobrze dopasowany, ma podstawowe przyciski (ale nie pełen
    komplet jak ten oryginalny) i jest cały z plastiku. Producentowi zdarzają
    się wpadki i niestety bywa, że jakiś przycisk się zacina lub po prostu nie
    działa. Niektórzy narzekali że w jednym z slotów akumulator nie działa jak
    by mógł i trzeba ręcznie zamienić je miejscami. Osobiście jednak
    zrezygnowałem z zakupu tego zamiennika - szalę goryczy przeważył fakt, że
    nie ma uchwytów na pasek - z jednej strony dla mnie niewybaczalne, z
    drugiej dopiero by było jak by komuś plastik się urwał i narobił szkody w
    sprzęcie. Jako, że bez gripa żyć osobiście nie mogę, więc jednak kupiłem
    fabryczny i nie żałuję, bo jest równie solidny co aparat (magnezowy), ma
    identyczne wykończenia i takie same przyciski, a przy tym jest naprawdę
    niezawodny, ale ile się różni ten alfowy w stosunku do oryginału do D90
    niestety nie wiem i byćmoże możesz u Ciebie różnica jest mniejsza (w cenie
    napewo!). Najlepiej będzie Ci wobec tego po prostu pomagać i wtedy
    zadecydować :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564