-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Date: Mon, 16 Jan 2012 00:00:12 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 43
Message-ID: <pvbs1lwc3ey0$.1kibxlzp84vun.dlg@40tude.net>
References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl> <jenats$4kj$2@inews.gazeta.pl>
<4f0f3a6b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<jenlsq$h68$1@inews.gazeta.pl> <4255976277$20120113004543@squadack.com>
<jese0e$2dq$1@inews.gazeta.pl> <7072519094$20120114224622@squadack.com>
<jests1$4vk$1@mx1.internetia.pl> <jeu3n0$ekj$1@mx1.internetia.pl>
<jeu873$9pd$2@mx1.internetia.pl> <jevf6b$utc$1@mx1.internetia.pl>
<jevg38$4m4$1@mx1.internetia.pl> <6133445911$20120115225013@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326668411 26702 82.143.187.50 (15 Jan 2012 23:00:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Jan 2012 23:00:11 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426903
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 15 Jan 2012 22:50:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello DoQ,
>> 12 lat temu jechaliśmy na wakacje na 2 samochody. Ja w Mitsu i kolega w
>> nowiutkim Lanosie - oba miały tytaniczne 1.6 16v 113 i 106KM. Lamos mimo
>> zmiennej geometrii dolotu i DOHC nie dość że dostawał za każdym razem
>> tęgie baty, to jeszcze okazało się na stacji że spalił nieco ponad
>> 3l/100km więcej. Mocno przeciętne te silniki od GMa.
> 3l/100km mniej jest niemożliwe przy dowolnym, takim samym dla obu
> pojazdów stylu jazdy i takim samym obciążeniu samochodów.
> Gdyby w grę wchodziły ciagniki siodłowe, to mógłbym uwierzyć w różnice
> 3l/100km. Ale nie w przypadku sprawnych samochodów osobowych z
> silnikami 1.6 16V.
Chyba ze dwa 2.0 16V, a jedno to Daewoo :-)
> 3l/100km mniej oznaczałoby 3.24l/100km przy jeździ pustymi drogami
> wojewódzkimi z Bieszczad na Mazury z prędkosciami przepisowymi, 3
> osoby + bagaże.
> Oznaczałoby to 4l/100km na trasie Głubczyce-Wiedeń-Opole, normalnymi
> drogami, w tym autostradami z prędkościami przepisowymi.
> Oznaczałoby to również 10.3l/100km przy jeździe autostradą z pedałem w
> podłodze i prędkością maksymalna gdy tylko się da.
> Już to pisałem wielokrotnie - średnia wieloletnia, z ok. 200kkm to
> 9.3l/100km. Z czego więcej niż połowa na A4. Przy jeździe bardzo
> akresywnej. Spalanie 3l/100 mniej dawałoby 6.3l/100km - takie coś
> można osiągnąć, ale nie wjeżdżając do miast i na autostrady.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/122486.html
6.6
http://www.spritmonitor.de/en/detail/300469.html
6.89
A oni tam autostrady maja :-)
Chyba ze to inne mitsu, a nie maly colt.
P.S. Jest co prawda i ten
http://www.spritmonitor.de/en/detail/108817.html
7.92
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.12 00:00 to
- 16.01.12 00:23 DoQ
- 16.01.12 00:37 DoQ
- 16.01.12 00:47 DoQ
- 16.01.12 00:57 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 01:11 DoQ
- 16.01.12 13:18 to
- 16.01.12 13:41 AZ
- 16.01.12 13:44 AZ
- 16.01.12 14:05 DoQ
- 16.01.12 14:07 DoQ
- 16.01.12 21:56 V-Tec
- 16.01.12 22:37 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 22:56 Adam Płaszczyca
- 22.01.12 21:00 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=