eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody25% więcej koni na LPG niz PBRe: 25% więcej koni na LPG niz PB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Date: Mon, 16 Jan 2012 00:00:12 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <pvbs1lwc3ey0$.1kibxlzp84vun.dlg@40tude.net>
    References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl> <jenats$4kj$2@inews.gazeta.pl>
    <4f0f3a6b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <jenlsq$h68$1@inews.gazeta.pl> <4255976277$20120113004543@squadack.com>
    <jese0e$2dq$1@inews.gazeta.pl> <7072519094$20120114224622@squadack.com>
    <jests1$4vk$1@mx1.internetia.pl> <jeu3n0$ekj$1@mx1.internetia.pl>
    <jeu873$9pd$2@mx1.internetia.pl> <jevf6b$utc$1@mx1.internetia.pl>
    <jevg38$4m4$1@mx1.internetia.pl> <6133445911$20120115225013@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326668411 26702 82.143.187.50 (15 Jan 2012 23:00:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Jan 2012 23:00:11 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426903
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 22:50:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello DoQ,
    >> 12 lat temu jechaliśmy na wakacje na 2 samochody. Ja w Mitsu i kolega w
    >> nowiutkim Lanosie - oba miały tytaniczne 1.6 16v 113 i 106KM. Lamos mimo
    >> zmiennej geometrii dolotu i DOHC nie dość że dostawał za każdym razem
    >> tęgie baty, to jeszcze okazało się na stacji że spalił nieco ponad
    >> 3l/100km więcej. Mocno przeciętne te silniki od GMa.

    > 3l/100km mniej jest niemożliwe przy dowolnym, takim samym dla obu
    > pojazdów stylu jazdy i takim samym obciążeniu samochodów.
    > Gdyby w grę wchodziły ciagniki siodłowe, to mógłbym uwierzyć w różnice
    > 3l/100km. Ale nie w przypadku sprawnych samochodów osobowych z
    > silnikami 1.6 16V.

    Chyba ze dwa 2.0 16V, a jedno to Daewoo :-)

    > 3l/100km mniej oznaczałoby 3.24l/100km przy jeździ pustymi drogami
    > wojewódzkimi z Bieszczad na Mazury z prędkosciami przepisowymi, 3
    > osoby + bagaże.
    > Oznaczałoby to 4l/100km na trasie Głubczyce-Wiedeń-Opole, normalnymi
    > drogami, w tym autostradami z prędkościami przepisowymi.
    > Oznaczałoby to również 10.3l/100km przy jeździe autostradą z pedałem w
    > podłodze i prędkością maksymalna gdy tylko się da.
    > Już to pisałem wielokrotnie - średnia wieloletnia, z ok. 200kkm to
    > 9.3l/100km. Z czego więcej niż połowa na A4. Przy jeździe bardzo
    > akresywnej. Spalanie 3l/100 mniej dawałoby 6.3l/100km - takie coś
    > można osiągnąć, ale nie wjeżdżając do miast i na autostrady.

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/122486.html
    6.6
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/300469.html
    6.89

    A oni tam autostrady maja :-)

    Chyba ze to inne mitsu, a nie maly colt.

    P.S. Jest co prawda i ten
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/108817.html
    7.92


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: