  • Data: 2012-01-16 00:00:12
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 22:50:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello DoQ,

    > 3l/100km mniej jest niemożliwe przy dowolnym, takim samym dla obu
    > pojazdów stylu jazdy i takim samym obciążeniu samochodów.
    > Gdyby w grę wchodziły ciagniki siodłowe, to mógłbym uwierzyć w różnice
    > 3l/100km. Ale nie w przypadku sprawnych samochodów osobowych z
    > silnikami 1.6 16V.

    Chyba ze dwa 2.0 16V, a jedno to Daewoo :-)

> [...]
    > osoby + bagaże.
    > Oznaczałoby to 4l/100km na trasie Głubczyce-Wiedeń-Opole, normalnymi
    > drogami, w tym autostradami z prędkościami przepisowymi.
    > Oznaczałoby to również 10.3l/100km przy jeździe autostradą z pedałem w
    > podłodze i prędkością maksymalna gdy tylko się da.
    > Już to pisałem wielokrotnie - średnia wieloletnia, z ok. 200kkm to
    > 9.3l/100km. Z czego więcej niż połowa na A4. Przy jeździe bardzo
    > akresywnej. Spalanie 3l/100 mniej dawałoby 6.3l/100km - takie coś
    > można osiągnąć, ale nie wjeżdżając do miast i na autostrady.

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/122486.html
    6.6
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/300469.html
    6.89

    A oni tam autostrady maja :-)

    Chyba ze to inne mitsu, a nie maly colt.

    P.S. Jest co prawda i ten
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/108817.html
    7.92

    J.