    From: choczsz <z...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 20k - 23k PLN - czego szukać za taką kasę?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 01:27:26 -0700 (PDT)

    On 9 Cze, 23:06, Areq <a...@g...com> wrote:

    > 1) Renault Scenic II 1.9  dci 120KM
    Renowki tez potrafia nieco rdzewiec (tylne nadkola). Wg mojej
    subiektywnej opinii jakosc, trwalosc i plastikowosc tych autek jest
    taka sobie. Na pewno lepiej wypada Xsara Picasso i ogolnie auta od PSA
    w mojej opini sa sporo lepiej wykonane niz Renault.

    > 2) Ford Mondeo 2.0 tdci 130KM
    Sluszne gabaryty, wiele innych zalet, ale ta rdza... Nie oszukujmy
    sie, ze to nie jest problem. Jak dla mnie rdza w Fordach
    dyskwalifikuje te auta (kupowane jako uzywane > kilkuletnie) na samym
    wstepie.

    > 3) Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115KM
    Wbrew pozorom to autko nie jest zbyt obszerne. Na pewno ten silnik ma
    dobre opinie.
    Zawieszenie 156 niestety raz na jakis czas do remontu. Nie twierdze ze
    to jakas wielka wada, ale trzeba miec swiadomosc. Sposrod tej trojki
    powinna wyrozniac sie nierdzewnoscia.

    Na Twoim miejscu kipilbym Peugeota 406 (koniec produkcji wiec
    atrakcyjne ceny i dobre wyposazenie), Citroena C5 (wg mnie wyglad taki
    sobie ale za to hydropneumatyk co jest dla mnie olbrzymim jego plusem)
    lub Xsare Picasso (skoro rozwazales Scenica). Jak Alfa to 159, ale to
    raczej nie w tej cenie.