  • 51. Data: 2010-11-04 13:28:42
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>

    > LOL. Piętnastoletni dupowóz z silnikiem 1.4 osiąga 180...

    Na liczniku. Bo naprawde to blizej mu pewnie 160, a i kierowca
    czuje niechec do zylowania.
    No i pod warunkiem ze to np Honda, a nie popularna w kraju Astra
    1.4 60KM :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-11-04 13:29:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-04, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

    > Z gorki i z wiatrem w plecy.

    Pierwszy z brzegu: astra I. Dla kompakta z silnikiem 1.6 160km/h raczej
    nie przekracza możliwości.

    > Co i tak przy srednim natezeniu ruchu nie
    > wystarczy, zeby osiagnac 160km/h sredniej.

    A to już co innego.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 53. Data: 2010-11-04 13:32:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-04 07:28, Agent pisze:

    > Pewnie - jak jedziesz raz na rok na wakacje do Zakopanego to jakoś to
    > zniesiesz. Choć tez jazda 10 h jest męcząca po naszych drogach, do tego
    > dzieci zaczynają marudzić, wszystkich bolą d.. , znaczy plecy, kierowca
    > się stresuje, przyspiesza gdzie może i masz obraz polskich kierowców - a
    > przyczyna to polskie drogi.

    Długo jeżdżę po drogach (w tym polskich), dochowałem też się potomków,
    którzy niebawem zaczną uczestniczyć w ruchu drogowym w roli
    pełnoprawnych kierowców, wiem co to zmęczenie itd. i zdecydowanie
    stwierdzę, że przyczyną debilnych zachowań nie są drogi, a
    nieodpowiedzialność kierowców i brak konsekwencji ich wcześniejszych
    debilnych zachowań na drogach. Nie chce mi się powtarzać, że żeby dać
    się złapać, to trzeba naprawdę się postarać i czekam na moment, kiedy
    wprowadzony zostanie automatyczny system nadzoru i kontroli.
    Zdaje się, że to w końcu uchwalili.

    > A jak masz tak jeździć codziennie to
    > gwarantuje że h... Cię strzeli i będziesz łamał przepisy prędkości już w
    > pierwszym tygodniu pracy

    Gwarancja bez pokrycia. Ten rzeczony ch... strzela mnie regularnie, ale
    jakoś nie powoduje pojawiania się debilnych zachowań. Inna sprawa, że
    łamanie ograniczeń prędkości to spore spektrum zachowań.

    > Oj jakiś Ty odpowiedzialny i rozsądny

    A co?

  • 54. Data: 2010-11-04 13:35:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Pierwszy z brzegu: astra I. Dla kompakta z silnikiem 1.6 160km/h raczej
    > nie przekracza możliwości.

    Z gorki i z wiatrem w plecy. Teraz pozostaje jechać tym bezpiecznie
    z tą prędkością, bądź sporo większą, by średnią utrzymać na tym
    poziomie.

    > A to już co innego.

    I bez ruchu byłby problem ze zrobieniem takiej średniej.

  • 55. Data: 2010-11-04 13:45:20
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 4 Lis, 12:24, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Czy korzystając z tego, że zmieniano przepisy kodeksu drogowego - poprawiono
    > zapisy o opłatach za autostrady dla motocyklistów? Czy "zapomniano" znowu?

    Pewnie masz na mysli fakt, ze oplaty za przejazd dla motocykla sa
    rowne oplatom za przejazd auta osobowego?
    Moim zdaniem to jedyne sensowne rozwiazanie. Obydwa pojazdy korzystaja
    w identyczny sposob z wybudowanej infrastruktury jednoczesnie nie
    niszczac nawierzchni w zaden realny sposob (w odroznieniu od
    zaladowanych samochodow ciezarowych, ktorych przejazdy zuzywaja
    nawierzchnie w sposob wymierny).
    W zwiazku z tym nie ma zadnego powodu (oprocz z dupy wzietych
    oczekiwan niektorych motocyklistow) dla ulgowych oplat od motocykli.
    To tak jakby domagac sie ulgowych biletow do kina dla anorektykow, no
    bo przeciez mniej miejsca w kinie taka chudzina zajmuje i fotel mniej
    wypierdzi...

  • 56. Data: 2010-11-04 13:56:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 13:32:46 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

> [...]
    > się złapać, to trzeba naprawdę się postarać i czekam na moment, kiedy
    > wprowadzony zostanie automatyczny system nadzoru i kontroli. Zdaje się,

    żaden automatyczny system kontroli nie wyłapie idiotów na drogach. On
    niestety potrafi tylko łapać przekroczenia prędkości. No można jeszcze
    zautomatyzować fotki za przejeżdżanie na czerwonym. NIemcy kombinują z
    łapaniem automatycznym jazdy zbyt blikso poprzednika. I to tyle. Cała
    reszta debilnych zachowań na drodze pozostanie bezkarna dopóki policja
    nie zacznie się tym aktywnie zajmować. Bo IMHO to tego typu zachowania
    jak wyprzedzanie na wariata, wymuszenia pierwszeństwa, skakanie po pasach
    itp są główną przyczyną wypadków a nie prędkość na którą najłatwiej
    zrzucić winę. A zachowania kierowców zaczną się znmieniać dopiero gdy
    kontrole będą skuteczne. Dopóki będzie tak jak mówisz, z czym się
    całkowicie zgadzam, że żeby się dać złapać to trzeba się postarać, to nic
    się nie zmieni.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2010-11-04 14:00:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-03 23:02, 'Tom N' pisze:
    > Artur Maśląg w<news:iasft3$duq$1@inews.gazeta.pl>:
    (...)

    > Zlecili badanie telefoniczne -- reprezentatywna próbka 974 osoby -- automat
    > generujący numery 900 razy wybrał numer Cavallino oraz 74 numery różnych
    > kapeluszników
    >
    > ;-)

    LOL - zdaje się nie pierwszy raz :)

  • 58. Data: 2010-11-04 14:05:40
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 04/11/2010 09:34, kamil wrote:

    > A wyprzedzaja zdezelowanym poldkiem na LPG wszystko co sie da na
    > zakrecie, zeby udowodnic innym miszczostfo za kierownica? Czy moze
    > raczej wyprzedzaja 10 metrow przed swiatlami, bo ktos smial wolno sie do
    > nich toczyc zamiast hamowac z piskiem opon, jak na prawdziwego miszcza
    > przystalo?

    Mowimy o autostradzie.
    Tam mozna wyprzedzac na zakrecie i nie ma swiatel.

  • 59. Data: 2010-11-04 14:07:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > LOL. Piętnastoletni dupowóz z silnikiem 1.4 osiąga 180...

    Licznikowe.

    \SK

  • 60. Data: 2010-11-04 14:08:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-04 05:05, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Czy to byli eksperci od dopalaczy?

    Jeżeli chodzi o przepustowość, to akurat może to być prawda.
    Żeby jechać szybciej natężenie ruchu i tak musi być sporo mniejsze niż
    okolice maksymalnej przepustowości.