  • 1. Data: 2010-11-03 09:16:32
    Temat: ducato/boxer/jumper - a inne?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Wiem ze te 3 dostawczaki powstały jako wspólny projekt fiata peugeota i
    citroena - ale czy one są kropka w kropke identyczne?
    To samo z toyota aygo, citroen c1 i pug 107 - to tez kropka w kropke to samo
    czy kazdy dodal cos od siebie? po zdjeciach widac nieduze roznice w
    zderzaku, masce czy elementach wnetrza. a co z podstawowymi elementami jak
    silnik, zawieszenie itd?

    sa jeszcze inne takie klony na rynku?

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-11-03 10:48:37
    Temat: Re: ducato/boxer/jumper - a inne?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iar5ov$gfi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > zderzaku, masce czy elementach wnetrza. a co z podstawowymi elementami jak

    fiat 500 i ford ka

    ze starszych to seat cordoba i polo classic

  • 3. Data: 2010-11-03 11:03:37
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:iar5ov$gfi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > fiat 500 i ford ka
    >
    > ze starszych to seat cordoba i polo classic

    i jeszcze obecny focus, mazda 3 i volvo chyba v40 maja tą samą płytę...

  • 4. Data: 2010-11-03 11:08:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    VW sharan, seat alhambra, ford galaxy
    fiat ulysse, citroen evasion, peugeot 806, lancia zeta

  • 5. Data: 2010-11-03 11:12:50
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    ale one wszystkie maja taka sama bude czy wyposazenie i silniki tez?

    Uzytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2010-11-03 11:13:13
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 3 Lis, 09:16, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:

    > sa jeszcze inne takie klony na rynku?

    Lancia Phedra/Zeta = Citoren C8/Evasion = Fiat Ulysse = Peugeot
    806/807 ( = tzw. EuroVan)
    Peugeot Expert = Citroën Jumpy = Fiat Scudo

    a z historii:

    Mazda 121 (1996-2002) = Ford Fiesta Mk IV
    Rover 600 = Honda Accord
    Rover 400 = Honda Civic
    Fiat 124 = Lada 2101
    Fiat 600 = Zastava 750
    Fiat 128 = Zastava 101

    itd, itp... dlugo by jeszcze...

  • 7. Data: 2010-11-03 11:18:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 3 Nov 2010 11:12:50 +0100, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    >ale one wszystkie maja taka sama bude czy wyposazenie i silniki tez?

    ja szukałem dowolnego z "trojaczków" z silnikiem 1,9TDI. Nie wiem, jak
    wiele jest różnic, ale ten silnik pochodzi z VW (115 lub 130KM) i
    montowany był we wszystkich trzech. Reszta już nie była dla mnie taka
    istotna, przyznam się, ale wiem, że wymienne są na pewno fotele, felgi
    5x112mm (choć ford chyba ostatnio przeszedł na 5x108).
    BTW: mam alhambrę 130KM z 2004.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2010-11-03 11:25:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 11:08:36 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > VW sharan, seat alhambra, ford galaxy
    > fiat ulysse, citroen evasion, peugeot 806, lancia zeta

    Oraz Fiat Ulysse, Citroen C8, Peugeot 807, Lancia Phedra
    Fiat Ulyssee, Citroen Jumpy, Peugeot Expert (w większości oparte na
    powyższych vanach)
    Fiat Fiorino, Citroen Nemo, Peugeot Bipper
    Renault Master, Opel/Vauxhall Movano, Nissan Interstar
    Renault Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primastar
    Renault Kangoo, Nissan Kubistar
    VW Bora, Skoda Octavia, Seat Toledo
    VW Polo, Seat Ibiza, Skoda Fabia
    VW Passat, Skoda Superb, Seat Exeo, Audi A4

    I pewnie jeszcze w cholerę innych.
    A wszystko się zaczęło od Saaba 9000, Lancii Themy, Alfy 164 i Fiata Croma.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-11-03 14:38:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > I pewnie jeszcze w cholerę innych.
    > A wszystko się zaczęło od Saaba 9000, Lancii Themy, Alfy 164 i Fiata

    niezle.... nie wpadlbym na to ze AZ tyle tego jest.
    dzieki

  • 10. Data: 2010-11-03 14:43:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > I pewnie jeszcze w cholerę innych.
    > A wszystko się zaczęło od Saaba 9000, Lancii Themy, Alfy 164 i Fiata
    > Croma.

    a jeszcze jedno pytanie: to z tych samych fabryk wychodzi czy projekt
    wspolny, elementy wspolne ale montownie rozne?
    skad takie informacje mozna wydluybac?