  • 191. Data: 2010-11-16 20:21:06
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-16 19:21:06 +0100, Adam Płaszczyca

    OK, oddaję cześć.
    ;P

    --
    Bydlę

  • 192. Data: 2010-11-16 21:16:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:ibulj2$bgr$2@inews.gazeta.pl>:

    > OK, oddaję cześć.
    > ;P

    Gdzieś czytałem, że moduł kierujący skierowano na "legalizację" po uzyskaniu
    /oczka/ za wyczyny na drodze -- czyżbym się mylił?
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 193. Data: 2010-11-16 21:45:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 21:16:05 +0100, 'Tom N' wrote:
    >Gdzieś czytałem, że moduł kierujący skierowano na "legalizację" po uzyskaniu
    >/oczka/ za wyczyny na drodze -- czyżbym się mylił?

    POmiedzy skierowaniem na legalizacje a zabraniem PJ jest roznica.

    Ustawa co prawda w innym przepisie sugeruje ze nalezy zabrac PJ ... i
    nie pozwolic na dalsza jazde. Pomieszanie z poplataniem a zaden
    Palikot chyba tego nie sprostowal.

    J.

  • 194. Data: 2010-11-16 22:02:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:07r5e6dl9pc3301giad9h852cveor1oa7e@4ax.com>:

    > POmiedzy skierowaniem na legalizacje a zabraniem PJ jest roznica.

    Zabrać PJ nie może nikt, chyba, że sam przekażesz i nie oddadzą już,
    skierować na "legalizację" mogą bez /zabierania/ PJ

    > Ustawa co prawda w innym przepisie sugeruje ze nalezy zabrac PJ

    Ja znam taki, w którym sugeruje, że *może* zatrzymać, ale skoro twierdzisz,
    że *należy*, to poproszę o edukację (punkty się wpisuje do ewidencji, więc
    skoro przed kontrolą miałeś 24, i w wyniku kontroli otrzymałeś 1, to
    *może*).

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 195. Data: 2010-11-16 22:33:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 22:02:33 +0100, 'Tom N' wrote:
    >Zabrać PJ nie może nikt, chyba, że sam przekażesz i nie oddadzą już,

    Przeszukaja, zabiora i co - pobijesz ?
    Jak dasz rade to bij, ale jednego musisz zalatwic w sekunde, bo dwom
    uzbrojonym naraz nie dasz rady :-)

> [...]
    >że *należy*, to poproszę o edukację (punkty się wpisuje do ewidencji, więc
    >skoro przed kontrolą miałeś 24, i w wyniku kontroli otrzymałeś 1, to

    Albo i nie moze, bo jeszcze nie wpisal do ewidencji :-)
    Tym niemniej w ustawie pisze/pisalo

    Art. 135. 1. Policjant:
    1) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w razie:
    g) przekroczenia przez kierującego pojazdem liczby 24 punktów za
    naruszenie przepisów ruchu drogowego,
    2. Pokwitowanie zatrzymania prawa jazdy z przyczyn, o których mowa w
    ust. 1 pkt 1 lit. b-d oraz w pkt 2, uprawnia do kierowania pojazdem w
    ciągu 7 dni.

    tryb orzekajacy, i zadnych wyjatkow. Byc moze juz zmienili, bo to
    stara wersja.

    J.

  • 196. Data: 2010-11-16 22:34:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:16:05 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Gdzieś czytałem, że moduł kierujący skierowano na "legalizację" po uzyskaniu
    > /oczka/ za wyczyny na drodze -- czyżbym się mylił?
    > ;-)

    Dobrze wyczytałeś. A próba podważenia legalności przez jednego egzaminatora
    spowodowała zdelegalizowanie egzaminatora....

    --
    ___________ (R)

  • 197. Data: 2010-11-16 22:46:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:8qt5e69mobbljpach00fk3579oictac80q@4ax.com>:

    > Przeszukaja, zabiora i co - pobijesz ?

    Nie kieruj dyskusji ad absurdum -- ja tez potrafię: pacjent nie ma, więc co
    znajdą i zabiorą po przeszukaniu?

> [...]

    > 1) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w razie:
    > g) przekroczenia przez kierującego pojazdem liczby 24 punktów za
    [...]
    > tryb orzekajacy, i zadnych wyjatkow.

    Czyli usiłujesz zaklinać, omijając czujnie to co napisałem powyżej --
    przekroczenie limitu punktów może stwierdzić wyłącznie na podstawie
    ewidencji, możliwość przekroczenia na podstawie ewidencji i tego co wypisze
    (nawet, gdy pacjent nie przyjmie mandatu) -- dalej nie ten artykuł.

    > Byc moze juz zmienili, bo to stara wersja.

    Taaa, dlaczego się zaczynasz uchylać... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 198. Data: 2010-11-16 23:33:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 22:46:43 +0100, 'Tom N' wrote:

    >Nie kieruj dyskusji ad absurdum -- ja tez potrafię: pacjent nie ma, więc co
    >znajdą i zabiorą po przeszukaniu?

    Jak nie ma to nie zabiora, ale jak powie ze nie ma, to moga przeszukac
    i znalezc :-P

> [...]
    >ewidencji, możliwość przekroczenia na podstawie ewidencji i tego co wypisze
    >(nawet, gdy pacjent nie przyjmie mandatu) -- dalej nie ten artykuł.

    Nie nie - przede wszystkim chcialem zwrocic uwage ze nie pisze "moze
    zatrzymac", tylko "zatrzyma".
    Dalej mamy pare niuansow, ale nie o nie teraz chodzi.

    >Taaa, dlaczego się zaczynasz uchylać... ;P

    Bo za czesto sie zmienia, a ja jestem zbyt leniwy zeby za kazdym razem
    sprawdzac wersje aktualna. Przez pare lat zapis byl jak wyzej .. a
    moze i nadal jest.

    Czyli uprawnien nie tracisz, jestes tylko kierowany na egzamin
    kontrolny, a tymczasem jak cie patrol zlapie to "zatrzyma" dokument
    bez prawa dalszego prowadzenia :-)

    J.

  • 199. Data: 2010-11-17 00:43:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 22:33:04 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > ciągu 7 dni.
    >
    > tryb orzekajacy, i zadnych wyjatkow. Byc moze juz zmienili, bo to

    OK, Tylko widzisz, żeby policjant zatrzymał, to musi je najpierw dostać :D

    Ale nawet, jak dostanie, to musi sprawdzić ile ma punktów. A mało któremu
    się chce.

    --