  • 1. Data: 2010-11-03 14:20:42
    Temat: Jaki związek ma KIA z amerykańską armią ?
    Od: "Urlik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zastanawiam i nie wiem o co chodzi.
    Przecież to jakaś koreańska firma a ma związek z US Army ?
    Wiem to, bo często grywam w gry wojenne
    i tam jednym z wyróżnień żołnierza jest skrót KIA !
    Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.
    Sam zwykle ich zbieram najwięcej. ale ja dużo gram.
    Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową
    z amerykańską armią czy na odwrót ?

  • 2. Data: 2010-11-03 14:26:56
    Temat: Re: Jaki związek ma KIA z amerykańską armią ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Urlik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iarnj9$h4q$...@i...gazeta.pl...

    > Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową
    > z amerykańską armią czy na odwrót ?

    niezle sie usmialem :)

  • 3. Data: 2010-11-03 14:43:40
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 03/11/2010 13:20, Urlik wrote:

    > Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową
    > z amerykańską armią czy na odwrót ?

    Yes, :D
    Killed In Action

  • 4. Data: 2010-11-03 14:45:36
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 03/11/2010 13:20, Urlik wrote:

    > i tam jednym z wyróżnień żołnierza jest skrót KIA !

    Nazwa koreanskiego auta rozszyfrowywana jest
    w stanach jako Killed In Action :P

  • 5. Data: 2010-11-03 14:46:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    Urlik pisze:
> [...]
    > Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.
    > Sam zwykle ich zbieram najwięcej. ale ja dużo gram.
    > Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową

    nie wiedziales, ze Kia Sportage to zamaskowany Hummer ?
    ;)
    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-11-03 15:04:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Urlik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.
    > Sam zwykle ich zbieram najwięcej. ale ja dużo gram.
    > Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową

    Korporacje, NWO, Rupert Murdoch, przemyt koreanskich materialow
    rozszczepialnych.. W Wikipedii wszystko znajdziesz..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-11-03 15:12:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-03 14:20, Urlik pisze:
    > Zastanawiam i nie wiem o co chodzi.

    Taki sam jak MIA i POW.

  • 8. Data: 2010-11-03 19:57:49
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Nov 3, 9:20 am, "Urlik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.
    > Sam zwykle ich zbieram najwięcej. ale ja dużo gram.
    > Ale czy KIA ma podpisaną umowę sponsoringową

    Nie przesadzaj z tym wyroznieniem. KIA oznacza, ze twoj przelozony
    oficer razem z kapelanem musza udac sie do twojej rodziny i zlozyc im
    wyrazy wspolczucia oraz wreczyc flage USA na pamiatke po tobie. Masz
    szczescie, ze to tylko gra :-) Jezeli czesto ci sie zdarza takie
    "wyroznienie" to musisz sprobowac troche nizszy poziom :trudnosci :-)

    Pelna liste skrotow znajdziesz tu:
    http://www.fas.org/news/reference/lexicon/acronym.ht

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/

  • 9. Data: 2010-11-03 20:31:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Pelna liste skrotow znajdziesz tu:
    > http://www.fas.org/news/reference/lexicon/acronym.ht

    z ciekawości zerknąłem i...
    km kilometer (103 meters: 1 km = 0.621 miles)
    kg kilogram (103 grams; 1kg = 2.205 pounds)

    to jakaś nowa matematyka - po amerykańsku zdaje się ;-)

    brat

  • 10. Data: 2010-11-03 21:17:16
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 13:20:42 +0000 (UTC), Urlik napisał(a):

    > i tam jednym z wyróżnień żołnierza jest skrót KIA !
    > Pojawia się przy jego imieniu i nazwisku.

    Grałeś zbyt sztywno, tak jakbyś połknął KIJA (w skrócie KIA). Aby
    zwyciężyć, należy czasem lekko się ugiąć - dzięki temu nie dasz się złamać.