  • 1. Data: 2010-11-03 12:25:39
    Temat: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Szukam czegoś do zabawy w przyzwoitej kwocie i wpadłem na pomysł tego autka.
    Lżejszy od Mondeo, ma o 90 koników więcej, a porównywalny moment obrotowy (3,7l
    v6 bez turbo zamiast 2,5l R5 z turbo). Ma napęd na tył, więc frajda będzie z
    jazdy. spalanie pewnie porównywalne.

    Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu? Pewnie drogie usługi serwisowe
    jak to u Japońców, ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma się psuć w ciagu 3
    pierwszych lat? Później niech się martwi ten kto go odkupi.

    Zaleta jest cena! Jest tańszy od Audi A5, a ma więcej powera pod maską. Pewnie
    róznica będzie w jakości wykończenia wnętrza, ale o tym się przekonam niebawem,
    bo zapisałem się na jazdę próbną.

    Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę musiał
    się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-11-03 12:48:59
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Katanka" wrote:
    > zapisałem się na jazdę próbną.

    To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
    od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

    > Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu?

    Nie wiem, ale frajdę daje niesamowitą. :-) Miałem przyjemność
    pojeździć 370Z, więc się wrażeniami podzielę. :-)

    Spodziewałem się spartańskiego auta sportowego, w którym będzie
    ciasno, głośno i niewygodnie, a zawieszenie będzie zrobione
    z betonu. Pomyliłem się. :-) Przy spokojnej jeździe autko jest
    ciche, całkiem wygodne, a zawieszenie nawet na Gdańskich
    dziurach nie połamało mi pleców. Nadaje się na codzień. :-)
    A po wdepnięciu... no cóż, trzeba uważać, żeby nie przesadzić
    na łukach, bo to auto tylko czeka, żeby zaatakować i urwać Ci
    głowę. :> Daje przy tym sporo pierwotnej, czystej frajdy,
    której pewnie niektórzy by nawet nie próbowali zrozumieć...

    Zaskoczyło mnie wnętrze. Owszem, jest ciasno, ale nie czułem
    się otoczony tandetnymi tworzywami z każdej strony. Nawet
    fajnie wykończone wnętrze, ładna tapicerka, alcantara na
    boczkach drzwi. Bardzo pozytywnie.

    BTW, jak trafi Ci się do jazdy egzemplarz z manualem, zwróć
    uwagę co się dzieje przy redukcji biegów. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-11-03 12:52:48
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    .Peeter wrote:

    > To chyba 370Z, skoro 3,7l. 350Z nie produkują już
    > od jakiegoś czasu, poza tym pod maską było 3,5l. :-)

    Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330
    koników. Może być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

  • 4. Data: 2010-11-03 13:00:25
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Katanka" wrote:
    > Cholera, czyli sa dwie wersje silnikowe? Gdzies czytałem, że 350Z ma 330 koników.
    Może
    > być tak, że to wersja 370Z? W takim razie ta 350z ile ma mocy?

    Przecież 350Z i 370Z to dwa różne samochody...

    350Z było produkowane w latach od 2002 do bodajże 2009, zawsze miało silnik
    3,5l i moc w zależności od lat produkcji od 287 do 306KM.

    370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej póki
    co - 3,7l 337KM. Do wyboru jest tylko skrzynia automatyczna lub manualna.

    http://www.thetorquereport.com/2010_nissan_370z_rear
    .jpg - To jest 370Z.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-11-03 13:17:21
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    .Peeter wrote:

    > 370Z produkowane jest od 2008r i występuje w jednej wersji silnikowej
    > póki co - 3,7l 337KM. Do wyboru jest tylko skrzynia automatyczna lub
> [...]

    No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie wiem
    dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła 198 tysięcy
    brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

  • 6. Data: 2010-11-03 13:27:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-03 13:17, Katanka pisze:
    > No to teraz wszystko jasne :) Od poczatku myslałem o 370Z, tylko nie
    > wiem dlaczego napisałem 350Z. Czyli wszystko się zgadza. Cena mi wyszła
    > 198 tysięcy brutto. Zobaczymy czy dostanę rabat i jaki.

    Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart.

    http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=ex
    ternal/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

  • 7. Data: 2010-11-03 13:33:04
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    neoniusz wrote:

    > Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart.
    >
    > http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=ex
    ternal/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

    Oj tam zaraz :) Jak ktoś chce to niech sprowadza, mi się nie będzie chciało z
    tym bawić. wolę dać więcej i miec na miejscu.

  • 8. Data: 2010-11-03 13:44:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Wed, 03 Nov 2010 13:27:55 +0100, neoniusz wrote:

    > Juz nieraz wspominalem, ze polskie ceny to jakis zart.
    >
    > http://www.nissanusa.com/configurator/app?service=ex
    ternal/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

    A podobno dolar ma dalej taniec... eh. :]

    Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR.
    No ale my jestesmy bogatym krajem, wiec mozemy miec cene podstawowa o 25%
    wyzsza, niz inni. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-11-03 13:47:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-03 13:33, Katanka pisze:

    ternal/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

    > Oj tam zaraz :) Jak ktoś chce to niech sprowadza, mi się nie będzie
    > chciało z tym bawić. wolę dać więcej i miec na miejscu.

    No nie wiem, ja mam sprowadzone auto. Zaplacilem kilkadziesiat tysiecy
    mniej niz zaplacilbym tutaj i jeszcze mam niedostepna w europie wersje
    AWD. Nie mam na co narzekac.
    Podziwiam, ze ci sie nie chce, gdy roznica jest prawie dwukrotna ;)

  • 10. Data: 2010-11-03 13:47:27
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-
    C15435657.html

    Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.