    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Date: Thu, 4 Nov 2010 12:56:32 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 13:32:46 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > debilnych zachowań na drogach. Nie chce mi się powtarzać, że żeby dać
    > się złapać, to trzeba naprawdę się postarać i czekam na moment, kiedy
    > wprowadzony zostanie automatyczny system nadzoru i kontroli. Zdaje się,
    > że to w końcu uchwalili.

    żaden automatyczny system kontroli nie wyłapie idiotów na drogach. On
    niestety potrafi tylko łapać przekroczenia prędkości. No można jeszcze
    zautomatyzować fotki za przejeżdżanie na czerwonym. NIemcy kombinują z
    łapaniem automatycznym jazdy zbyt blikso poprzednika. I to tyle. Cała
    reszta debilnych zachowań na drodze pozostanie bezkarna dopóki policja
    nie zacznie się tym aktywnie zajmować. Bo IMHO to tego typu zachowania
    jak wyprzedzanie na wariata, wymuszenia pierwszeństwa, skakanie po pasach
    itp są główną przyczyną wypadków a nie prędkość na którą najłatwiej
    zrzucić winę. A zachowania kierowców zaczną się znmieniać dopiero gdy
    kontrole będą skuteczne. Dopóki będzie tak jak mówisz, z czym się
    całkowicie zgadzam, że żeby się dać złapać to trzeba się postarać, to nic
    się nie zmieni.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?