-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sun, 21 Dec 2014 12:35:33 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 46
Message-ID: <m76baa$44h$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m6kcpi$829$1@dont-email.me>
<3...@p...pl.invalid> <m6kire$2eh$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
<m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
<m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
<m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
<m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
<m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m7415s$agl$1@dont-email.me>
<m74eqj$9v9$1@dont-email.me> <m74hbj$91c$1@node1.news.atman.pl>
<m74i1d$pln$1@dont-email.me> <m74ldi$dq2$1@node1.news.atman.pl>
<m74r1o$683$1@dont-email.me> <m74sk8$d9p$1@node2.news.atman.pl>
<m74u0a$jps$1@dont-email.me> <m7507o$qhr$1@node1.news.atman.pl>
<m7521h$5os$1@dont-email.me> <m754u8$vf6$1@node1.news.atman.pl>
<m755a3$iqm$1@dont-email.me> <m757of$2na$1@node1.news.atman.pl>
<m75aib$iam$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1419161738 4241 31.11.182.98 (21 Dec 2014 11:35:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Dec 2014 11:35:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.3.0
In-Reply-To: <m75aib$iam$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552761
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-21 03:17, Pszemol wrote:
> "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
> news:m757of$2na$1@node1.news.atman.pl...
>>> Mało tego - nigdzie w filmiku który zaprezentowałeś nikt nie TWIERDZI
>>> że pojazd uprzywilejowany ma przestrzegać przepisów ruchu drogowego.
>>
>> To ty chyba głuchy jesteś. Od 4 do 8 sekundy. Tu sądem się nie
>> wybronisz :)
>
> Przesłyszałeś się. To było PYTANIE a nie TWIERDZENIE.
>
>>>>> Zrobiłbyś bardzo mądrze gdybyś w publicznych dokumentach z tego
>>>>> zdarzenia z karetką odnalazł orzeczenie winy dla kierowcy karetki...
>>>>> Ale tego nie zrobisz, no nie? Bo wystarcza Ci to co powiedział gość
>>>>> w ITD :-)
>>>>
>>>> ROTFL. Nie mylilem sie. Wiedzialem, ze wyczerpiesz wszystkie
>>>> mozliwosci, zeby najesc sie jak najmniej wstydu i zahaczysz o sąd.
>>>> Niepotrzebnie ci podsunalem ten pomysl. A jak znajde to orzeczenie
>>>> to o co bedziesz pytal,
>>>> o Sąd Ostateczny ?
>>>
>>> Nie, wtedy przyznam Ci rację. Więc gdzie to orzeczenie?
>>
>> Buhahahaha, sadzac po tym jakie brednie do tej pory wypisales to watpie.
>> Sprawa jest swieza, ale bede trzymal reke na pulsie, dopiero bedzie
>> wstyd.
>
> Tak, wstyd będzie jak ukarali kierowcę muzykanta w transie...
To nie ma znaczenia kto zostanie ukarany a kto nie.
Pytanie - czy frog krecacy baczki na placu zbawiciela lamal jakies
przepisy? No ani za szybko nie jezdzil, na rondzie byl to wg niektorych
mogl sie krecic wkolo jak bak to o co biega?
Zmierzam do tego, ze nawet nie lamiac wprost przepisow szczegolowych
mozna jechac bardzo ryzykownie lub wrecz niebezpiecznie.
No i po to sa przepisy ogolne, ktore nakazuja wlasnie np dosotsowac
predkosc i sposob jazdy do warunkow. Czy na filmiku koles dostosowal -
wg mnie nie. Bo gdyby dostosowal to by widzial.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 12:28 Pszemol
- 21.12.14 12:36 Pszemol
- 21.12.14 12:39 Pszemol
- 21.12.14 12:40 Pszemol
- 21.12.14 12:48 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 13:13 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 13:28 RoMan Mandziejewicz
- 21.12.14 13:33 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 13:36 mk4
- 21.12.14 13:45 WS
- 21.12.14 13:47 mk4
- 21.12.14 13:50 mk4
- 21.12.14 16:13 RoMan Mandziejewicz
- 21.12.14 18:09 mk4
- 21.12.14 18:26 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=