  • Data: 2014-12-21 13:36:16
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-21 13:13, Czesław Wiśniak wrote:

    > ROTFL.
    > Drogie dzieciaczki, gosc tam jechal 50km/h, czyli calkowicie przepisowo.

    Widze nerwiki popuszczaja - ale to dobrze, moze dojdzie do autorefleksji
    po jakims czasie.

    > Ostatnie 70m zrobil w 5sek, co latwo przeliczyc z czasu na kamerze i
    > przejechanego dystansu.

    Bez zwiazku.

    > Gdzie mu do waszych glupot, ktore wymyslacie. Przeciez ludzie to
    > czytaja, nie wstyd wam tak plesc ? :)

    No to dobrze, ze czytaja. Moze nawet czesci zdarza sie tak lub znacznie
    gorzej pojechac (w tym mnie samemu). Ale to nie oznacza, ze sie bede
    zapieral, ze to wszystko dobrze i ok bylo.

    I wlasnie mi sie zdaje, ze jednak gro ludzi ocenia to w mniejszym badz
    wiekszym stopniu tak jak to przedstawiam. Zwlaszcza wiedzac jaki byl
    ostateczny skutek (i chce podkreslic, ze w zadnym miejscu nie wydaje
    zadnego sadu co do ostatecznej winy - z istotnego dla mnie punktu
    widzenia jest to bez wiekszego znaczenia bo nie to oceniam).

    > Cytujac klasyka:
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów"

    A ja nie wiedzialem, ze jest tylu schizofrenikow albo cwaniakow, ktorzy
    na kazdym kroku chca naginac wszelkie mozliwe fakty do wlasnych
    oczekiwan badz urojen.

    --
    mk4