  • Data: 2012-02-05 13:57:22
    Temat: Re:
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> napisał(a):

    > Nie czytałem biografii, ale z tego, co mi wiadomo, to np. wykładał po
    > angielsku.
    Ja czytalem wieki temu... moze zapomnialem cos. Nie pamietam nic o
    wykladach po angielsku. Przypomniala mi sie wzmianka ze nigdy nie opanowal
    dobrze angielskiego, a w wiki ujmuja to dosadniej.

    > Polska Wikipedia? Plz...
    No to co ze polska? Drugie zrodlo i dosc podobna informacja.

    > Być może nie potrzebował opanować lepiej, niż opanował. Być może jedna z
    > tych różnica jest taka, że ta potrzeba jest inna dzisiaj niż w 1912.
    Mieszkac tyle lat w USA i nie miec potrzeby opanowania jezyka angielskiego?
    Albo jednak znal, albo niemoc opanowania jezyka angielskiego nie wyklucza
    geniuszu.