  • Data: 2012-02-05 13:28:58
    Temat: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/02/2012 12:30, slawek wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    >
    > A czytasz ty może publikacje jakieś naukowe takie bardziej? Weź zrób
    > sobie szybki resarch i sprawdź jakie nazwiska się przewalają przez
    > żurnale - polskich mało dość, ale azjatyckich jest naprawdę coraz
    > więcej... i ich odsetek rośnie.

    Rozumiem, że zrobiłeś research i doliczyłeś się tych nazwisk dwa
    miliardy. Jak pisałem - imponujące.

    > Jeżeli w Chinach jest 10 razy mniej
    > procentowo zdolnych informatyków niż w Polsce - to i tak jest ich tam,
    > liczbowo, 20 razy tyle co w Polsce. Dorzuć jeszcze Chińczyków na
    > uniwerkach w USA, pomnóż całość przez dwa (Indie mają tyle samo ludzi co
    > Chiny) - i będziesz miał "obraz całości.

    I co z tego?

    > Kogo? Dlaczego? Jak ja zrozumiałem, to A.L. pełen entuzjazmu chciał, aby
    > jakiś jego kolega (A.L. ma kolegów? dziwne, prędzej bym uwierzył że
    > House ma nastoletnią córkę) przeczytał jakiś drętwy 10-stronicowy
    > artykuł z jakiś uspiechów czy innego review (ACM?!). Ten kolega A.L.
    > miał to głęboko w ^H^H^H miał inne pomysły na weeked, więc zamiast
    [...]

    Widocznie masz jakieś inside information, bo ja nic o pomysłach na
    weekend tam nie widziałem. Temat kolegi A.L. i jego weekendów mnie nie
    interesuje - twierdzę tylko, że tłumaczenie się, że się nie przeczyta
    artykułu po angielsku bo potrzebuje się kilku miesięcy, żeby go
    przetłumaczyć, jest kompromitujące - niezależnie od tego, czy to prawda,
    czy nie.

    > odmówić wprost ("nie warto marnować na to czasu, napisali coś aby
    > rozliczyć grant a istotne rzeczy i tak są nieujawnione"), wymówił się

    Nawet jeśli, to jak się nie chce kompromitować, to niech sobie wymyśla
    niekompromitujące wymówki.