    From: "Lazi" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Race Planet opis wrazen, polecam!
    Date: Thu, 6 May 2010 12:22:50 +0200

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    news:hrtu7o$k3q$1@news.onet.pl...

    > Napisz cos wiecej. Jak to wygladalo w praktyce?
    > Pozdrawiam

    Mielismy sie stawic na 10:00, podpisanie oswiadczenia o odpowiedzialnosci,
    sprawdzenie prawa jazdy (chyba malo Polakow tam wita bo zrobili duze oczy na
    nasze prawka :-)) i podzial na grupy. O 11:00 kazdy opiekun grupy zabral
    swoich uczestnikow (kilkanascie osob w grupie) na pierwsza atrakcje. W
    naszym przypadku bylo to Porsche 911 Carrera GT3. Przed kazda konkurencja
    wszystko bylo wyjasniane na czym ma polegac i jak sie obchodzic z samochodem
    po holendersku i dla nas dwoch rodzynkow po angielsku co tez mialo swoje
    plusy bo Lambo i Astonami jechalismy sami :-) Jazda wyglada tak, ze jedzie
    pilot i za nim po sznureczku uczestnicy. Jesli ktos chcialby sie poscigac to
    w tym pakiecie (BP Ultimate Experience) jest to niemożliwe, nie liczac
    wyscigu na 100m Dodge Charger. Rewelacja byl drifting z profesjonalnym
    kierowca Mustangiem. Do tego sa takie konkurencje jak slalom Suzuki Swift,
    gokarty, offroad Suzuki 4x4, quady, ktore sa punktowane i na koncu wreczaja
    puchary. Calosc zakonczyla sie ok. 18:15 Niestety jak to w NL lalo
    niemilosiernie, a poniewaz bylismy na poczatku listy i kazda konkurencje
    wykonywalismy jako pierwsi to zmoklismy do gaci na gokartach. Nikt juz po
    nas nie pojechal :-) Wg mnie fajna zabawa i warto sobie cos takiego
    zafundowac. A jak widac w porownaniu do cen krajowych atrakcji nie sa to
    jakies duzo wieksze koszty. Organizuja to w cieplych miesiacach i wyznaczaja
    terminy, dlatego to raczej do nich trzeba sie dostosowywac. Powyzszy opis
    dotyczy pakietu BP Ultimate Experience.
    Jak ktos bedzie mial jeszcze pytania to piszcie tu lub na priva.

    --
    Lazi