  • Data: 2012-11-22 12:21:43
    Temat: Pytanie do krotkofalowcow - 433MHz oraz 868MHz
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Projekt posiada nadajnik CC1101 który może pracować w przedziale około
    400 - 900 MHz. Bez dodatkowych wzmacniaczy, referencyjny projekt. ( moc
    wyjściowa w okolicach 10mW ).

    Jestem na etapie wyboru częstotliwości i mam spory dylemat jaką wybrać.
    Wymagania są następujące:

    - zasięg 50 - 100m
    - częstotliwość dozwolona do użytku w krajach UE + wybrane kraje poza UE
    np Izrael, Usa

    Proszę o komentarz i sugestie co do częstotliwości.

    Adam Górski