  • Data: 2012-01-27 15:40:02
    Temat: Protesty kierowców - ale inaczej
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ostatnio dużo się pisze o zorganizowanych protestach kierowców, o blokowaniu
    tras, ulic, stacji.
    Wymyśliłem, że protest taki powinien uderzać przede wszystkim w stacje
    paliw. Pomyślałem, że gdyby każdy z tankujących (czyt. kierujący pojazdem)
    podjechał na stacje i od czasu do czasu zatankował za 1-2 zł i zapłacił
    kartą, to każda taka transakcja byłaby dla stacji stratą w wysokości
    opłacanej prowizji od transakcji kartą.
    Może warto spróbować, milion takich transakcji to milion strat dla
    koncernu.!!!
    pozdr.
    gr