    From: Tomasz Worek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Prośba o opinię o stronie i zdjęciach
    Date: Tue, 7 Apr 2009 07:49:05 -0700 (PDT)

    Witam szanownych grupowiczów!

    Chciałbym prosić Was wszystkich o zaglądnięcie w wolnej chwili na moją
    stronę, gdzie zamieściłem swój pożal się Boże dorobek zdjęciowy i
    wyrażenie swoich opinii:

    1. Ogólnie o stronie (nawigacja, działanie pod Waszymi przeglądarkami
    itp.)
    2. O moich zdjęciach.

    Adres: http://www.tomaszworek.com/

    Dość długo zwlekałem z pokazywaniem swoich zdjęć gdyż oglądanie prac
    niektórych z grupowiczów wpędzało mnie w ciężką depresję i frustrację.
    Trochę czasu minęło i w końcu zdecydowałem się na ten dramatyczny
    krok. Mam nadzieję, że to co zobaczycie nie spowoduje u Was odruchów
    wymiotnych :)

    Chętnie też przeczytam wszelkie konstruktywne uwagi, opinie (czego
    unikać, co poprawić, może w ogóle dać sobie spokój?) itp.

    Aha, proszę oczywiście abyście byli podczas wyrażania swych opinii jak
    Mike Tyson, jak pitbulle, jak Tommy Lee Jones w "Ściganym" itp itd.
    (zgodnie zresztą z niepisaną tradycją grupy). Proszę mieszać z błotem,
    wybrzydzać, marudzić itd itp. Postaram się mężnie przyjąć całą krytykę
    "na tzw. klatę".

    Kurde, dawno nie byłem tak stremowny jak teraz gdy piszę tego posta,
    ufff...

    Pozdrawiam, Tomasz