  • Data: 2009-04-07 15:03:44
    Temat: Re: Prośba o opinię o stronie i zdjęciach
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Apr., 16:49, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
    > Witam szanownych grupowiczów!
    >
    > Chciałbym prosić Was wszystkich o zaglądnięcie w wolnej chwili na moją
    > stronę, gdzie zamieściłem swój pożal się Boże dorobek zdjęciowy i
    > wyrażenie swoich opinii:
    >
    > 1. Ogólnie o stronie (nawigacja, działanie pod Waszymi przeglądarkami
    > itp.)
    > 2. O moich zdjęciach.
    >
    > Adres:http://www.tomaszworek.com/
    >
    > Dość długo zwlekałem z pokazywaniem swoich zdjęć gdyż oglądanie prac
    > niektórych z grupowiczów wpędzało mnie w ciężką depresję i frustrację.

    znam to uczucie
    wczoraj posluchalem tego obrazu i tez wpadlem w gleboka depresje - na
    szczescie na krotko

    http://www.youtube.com/watch?v=wyDTJ_86XJM&feature=r
    elated
    .
    wzialem sax do reki i przeszlo
    ale trza robic swoje i sie nie lamac.
    moim zdaniem jest dobrze , powiem wiecej - wiecej niz dobrze :-)

    XXX