  • Data: 2009-04-09 12:53:30
    Temat: Re: Prośba o opinię o stronie i zdjęciach
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 22:48, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:
    >     1. Brak zakodowanego tła - na ogół jest to niezauważalne, ale np. w
    > moim przypadku oznacza oglądanie wszystkich stron w witrynie na tle
    > dominujacego pięknego jasnego błękitu  :))  Irytujące! a przy okazji
    > fałszuje mi oczny balans bieli.  ;-)

    Dodałem

    backround: #ffffff;

    w css na poziomie body. Mam nadzieję, że to pomoże.

> [...]
    > orientację gdzie patrzeć. Proponowałbym albo wydłużyć okres
    > przeskakiwania 3-4x albo w ogóle z tego zrezygnować i ładować komplet
    > obrazków co 4x dłuższy czas.
    >     3. Klik w foto - mam zakodowane, że oznacza powiększenie miniaturki,
    > tu na stronie głównej i w liście galerii oznacza tylko przejście do
    > kolejnej strony z miniaturkami - mnie to trochę myli. Chyba wolałbym,
    > gdyby kliknięcie w nazwę powodowało przejście do strony, natomiast
    > kiliknięcie w miniaturkę otwierało powiększone zdjęcie, ew. z
    > możliwością normalnego zdjęciowego nawigowania po danym zbiorze.

    Dobra, pomyślę, czy nie warto byłoby tego jakoś przerobić. Gorzej, że
    narazie nie mam pomysłu :)

    >     Zdjęcia są całkiem w porzadku, ale doznałem lekkiego ukłucia
    > zawodu - po przeczytaniu posta liczyłem na jeszcze bardziej
    > prawdziwe-bezpretensjonalne, a tu kolorki trochę sfałszowane
    > (przynajmniej na moim błękitnym tle!  :))  a w kilku przypadkach mocniej
    > podkręcone (+ kontrasty; + HDRlike).
    >
    >     Np.http://www.tomaszworek.com/galleries/tokio/IMGP13
    52_53_54_55_56_57.jpg
    > (brrr)

    No cóż, przyznaję, że jakiś czas temu zachłysnąłem się tą techniką,
    ale już mi przeszło. To zdjęcie to moje początki, teraz właściwie nie
    pamiętam kiedy ostatni raz zrobiłem HDRa. Raczej koncentruję się na
    podkręcaniu kontrastów, czasem eksperymentuję ze zmianą tonacji itp.
    Za jakiś czas pewnie wyrobię sobie coś w rodzaju "własnego" stylu. A z
    niektórych rzeczy trzeba pewnie wyrosnąć :)

    >     Ale powtórzę - w większości przypadków to dobre zdjęcia, staranne,
    > przemyślane kompozycje, zarzuciłbym na siłę, że może aż za bardzo - są
    > tak poprawne i grzeczne, że aż niewidoczne - ciut brakuje jakiegoś
    > szaleństwa i eksperymentu. Trochę statyw nad nimi ciąży - musiał
    > ciężki być  ;-)

    Ech, żeby to było takie proste! :) Czasem jak widzę jakieś oryginalny
    kadr, to myślę, że pomysł przecież jest taki prosty i jak to możliwe,
    że na to nie wpadłem :)

> [...]
    > errare humanum est, a tu można zostać psychicznie i wizerunkowo
    > zglanowanym za drobne niedopatrzenie, bądź choćby chwilowe tkwienie w
    > jakimś drobnym błędzie/niedoczytaniu czyjejś grupowej wypowiedzi w
    > mętliku innych nieprecyzyjnie wyrażonych.
    >
    >     Niestety - nieprzyjemne osobniki, mimo że bardzo nieliczne, potrafią
    > jednak skutecznie zwarzyć humor - złośliwe, pozbawione wyobraźni bądź
    > psychotyczne jednostki w ten patologiczny sposób próbują tu na grupie na
    > chwilę poprawić swoją niską samoocenę. Dlatego lepiej aż tak bardzo się

    Jak ktoś pisze jakieś złośliwości pod moim adresem to (zwykle) się nie
    przejmuję (albo staram się nie przejmować), ale przeraża mnie to, co
    tzw. "anonimowość" w internecie robi z ludźmi. Mam wrażenie, że
    wyciąga ona z nich to co najgorsze. Za niektóre wypowiedzi, jeśli ktoś
    odważyłby się to samo powiedzieć komuś twarzą w twarz mógłby dostać w
    tzw. "papę". No ale zamiast się dołować, lepiej wyjść gdzieś na
    słoneczko, ładna pogoda, ciepło, może jakieś zdjęcia będzie mozna
    zrobić :)

    > pozdrawiam
    >
    > /-/
    >
    > Mariusz   [mr.]