  • Data: 2009-01-21 10:26:49
    Temat: Problem z wyborem zestawu uruchomieniowego ARM(LPC 21XX)
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! tak sobie przeglądałem stronę jednego sklepu. i znalazłem takie
    zestawy:
    http://www.kamami.pl/?id_prod=1282100 za 126 Brutto
    http://www.kamami.pl/?id_prod=3092500 za 99 j.w.

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał już styczność z tymi kitami?
    A może dołożyć i wybrać:
    http://www.kamami.pl/?id_prod=67300 ale to już 180PLN'ów.

    Przeznaczenie nauka i zabawa.

    P.S. Czy pod linuksem nie będzie kłopotu z oprogramowaniem tych kitów.

    Z Pozdrowieniami!
    Bo(o)t_manager