  • 21. Data: 2009-03-13 20:20:51
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: j...@a...at

    On 13 Mrz., 19:49, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > A żeby być dobrym stomatologiem to trzeba mieć dobrą wiertarkę ;P
    >
    > j.
    >
    > --
    > "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    > (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

    ha , ha , ha..:-))))))))))))))))))))))))))))))))

    nie trzeba , wystarczy miec ....

  • 22. Data: 2009-03-13 20:31:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-13 20:46:42 +0100, "abpc" <o...@a...com.pl> said:

    > Zupełnie nie wiem w jakim kontekście to piszesz ... chyba żyjemy w
    > innych światach potrzeb posiadania i zastosowania szkieł.
    > Dla mnie to EOT
    Piszę to w kontekście posiadania przez założyciela wątku superzooma 18-200.

    > To taki skrót myślowy : lampę należy mieć zawsze w torbie ... bo
    > nigdy nie wiadomo kiedy i w jakich okolicznościach się przyda :))
    Na tej zasadzie, to wszystko i zawsze powinniśmy mieć ze sobą, bo nigdy
    nie wiadomo w jakich okolicznościach się przyda.
    :)

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-03-13 20:38:08
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Na tej zasadzie, to wszystko i zawsze powinniśmy mieć ze sobą, bo nigdy
    > nie wiadomo w jakich okolicznościach się przyda.

    Nie mówimy tu o prezerwatywach tylko o sprzęcie fotograficznym :)

    EOT

    abpc

  • 24. Data: 2009-03-13 21:08:43
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    robertar wrote:

    > Myślę, że lepszym zakupem byłby statyw.

    Statyw juz kupilem dosyc dawno, nie jest to jakis full wypac (z tego co
    pamietam , to kosztolowal lekko ponad 200pln) ale na razie wystarczal.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 25. Data: 2009-03-13 21:16:24
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    JA wrote:

    > Przede wszystkim ten obiektyw to raczej badziewny jest. I to nie tylko z
    > powodu AF. Im szybciej się go pozbędziecie, tym lepiej dla córki.
    Czyli jednak moja ocena tego zooma byla wlasciwa :).
    Kiedys przeanalizowalem zdjecia zrobione przez dwa lata i wyszlo, ze to
    200 rzeczywiscie bylo rzadko uzywane. Dlatego tez, tak jak widze, corka
    zaczela uzywac tego kitowego (wlasnie narzekala ze z sigma ma problemy z
    wyostrzeniem, ob. sie kreci i kreci i trzeba znalezc ostra krawedz zeby
    sie dobrze wyostrzyl :(. Kit to robi lepiej. Tak wiec, przy najblizszej
    okazji jesli nie przekroczy to moich mozliwosci, kupie jakiegos zooma
    canoan, niekoniecznie do 200, moze tylko 135.

    > Lepiej obiektyw, chyba że lampa jest na prawdę potrzebna.

    Tak tak, zaczynam od tej stalki 50. Lampa w drugiej (badz trzeciej,
    patrz wyzej ) kolejnosci.

    --
    pozdr
    Laphraoig

  • 26. Data: 2009-03-13 21:39:26
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Laphroaig pisze:
    > kupic Canona 50/1.8 (ok 500pln)

    ATSD strasznie to wszystko do góry poszło. Jeszcze nie tak dawno ten sam
    obiektyw można było poniżej 300zl dostać. A ja jesienią kupowałem 50/1.4
    za 900zl, a teraz widze że 1,5 kilo trzeba dać, masakra...

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 27. Data: 2009-03-13 21:49:29
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Bogdan Blaszczak wrote:

    > ATSD strasznie to wszystko do góry poszło. Jeszcze nie tak dawno ten sam
    > obiektyw można było poniżej 300zl dostać. A ja jesienią kupowałem 50/1.4
    > za 900zl, a teraz widze że 1,5 kilo trzeba dać, masakra...

    Niestety, poszlo to w gore ze wzgledu na kurs euro. Zaluje, ze nie
    kupilem lampy i obiektywu pol roku temu. Tylko wtedy corka nie miala
    urodzin :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 28. Data: 2009-03-13 23:10:18
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Laphroaig pisze:

    > Niestety, poszlo to w gore ze wzgledu na kurs euro.

    Oczywiście, tylko że w przypadku obiektywów mamy do czynienia z
    wyjątkowo niekorzystnym przełożeniem, 50% w górę to jednak sporo, pomimo
    całego tego kryzysu, rozchwiania kursów itd.. W przypadku sprzętów
    bardziej powszechnego użytku aż tak tragicznie nie jest. Dla przykładu,
    w tym samym mniej więcej czasie co wyżej wspomniany obiektyw kupowałem
    nagrywarkę DVD. Przed chwilą sprawdzałem w tym samym sklepie, w którym
    kupowałem, i w tej chwili ten model jest nieco... tańszy. Ja rozumiem,
    że elektronika to jest trochę coś innego niż stricte optyka, ale mimo
    wszystko, te 50% jest porażające..

  • 29. Data: 2009-03-14 07:03:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bogdan Blaszczak napisał(a):

    > Oczywiście, tylko że w przypadku obiektywów mamy do czynienia z
    > wyjątkowo niekorzystnym przełożeniem, 50% w górę

    Sugeruje wykorzystac ze funt jest po ok 4,80 i poszukac szkielka w UK.

    j.

  • 30. Data: 2009-03-14 10:54:28
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    januszek pisze:

    > Sugeruje wykorzystac ze funt jest po ok 4,80 i poszukac szkielka w UK.

    moze byc sensowne
    http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00007E7JU/
    ref=olp_seeall_new