  • 1. Data: 2009-03-13 13:12:02
    Temat: Czy Sigma 18-125 pod Canona będzie działać na full-framie?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Czy Sigma 18-125 będzie działać poprawnie w aparacie z pełnowymiarową
    matrycą? Niby piszą że jest pod matryce o zmniejszonym wymiarze ale
    mocowanie ma EF a nie EF-S. Konkretnie to czy pójdzie pod 5D Mark II?
    Teraz używam go z 350D.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski

  • 2. Data: 2009-03-13 13:13:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    > matrycą? Niby piszą że jest pod matryce o zmniejszonym wymiarze ale
    > mocowanie ma EF a nie EF-S. Konkretnie to czy pójdzie pod 5D Mark II?

    Spokojnie będzie działać na FF, bedzie tylko wyraznie winetować.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-03-16 13:04:39
    Od: "fatum777" <f...@o...pl>

    > Witam
    > Czy Sigma 18-125 będzie działać poprawnie w aparacie z pełnowymiarową
    > matrycą?

    Z innej beczki, jesteś zadowolony z tego obiektywu?
    Zamierzam go kupić w niedalekiej przyszłości (wersję OS HSM).
    Poczytałem trochę opinii i test na optyczne. Wydaje mi się to optymalnym
    obiektywem dla mnie.
    Hiperzoomy 18-200 zazwyczaj i tak przy ogniskowych 100-200 wypadają
    przeciętnie.

    Pozdro.