  • Data: 2013-07-21 22:38:53
    Temat: Polonez Truck Roy staje się jaktajmerem!
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    Ale jazda!

    Polonez Truck Roy jest jak wino -- im starszy tym lepszy. Mojego Poloneza
    Trucka Roya kupiłem za jedyny 1000 zł, a teraz na Allegro ten model
    chodzi już po 3. Co więcej, w ofercie są tylko dwie sztuki, co sugeruje
    dalszy wzrost cen.

    http://allegro.pl/samochody-149?string=polonez+truck
    +roy&search_scope=automotive&department=automotive

    Jak myślicie, do jakiego pułapu cenowego dojdzie dobrze utrzymany
    (chromowane parapety, owiewki Heko, kołpaki ozdobne) Polonez Truck Roy?
    Czy to już dobry moment na sprzedaż czy lepiej go jeszcze trochę
    pogarażować?

    Szkoda, że nie kupiłem 100 szt. :(

    --
    ss??q s? ??u??ou??