  • 201. Data: 2011-06-17 12:13:21
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:itf3nq$br1$3@node2.news.atman.pl...

    > Oczywiscie nie jest, moze Ty czujesz sie dowartosciowany przestrzegajac
    > tysiace absurdalnych znakow i ograniczen. Mnie ich absurdalnosc irytuje.
    >
    > Przykladowo jakas tam droga wojewodzka, znak teren zabudowany, domy w
    > odleglosci 100m od drogi, na srodku krzyzowka, laczna dlugosc terenu
    > zabudowanego to ze 200m. Dla mnie to absurd wiec nawet nie zwalniam.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    A ja nie wiem, dlaczego jest tam ten znak. Wiec mysle i zwalniam.
    Tomek

  • 202. Data: 2011-06-17 12:21:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Autora nie znam, ale zeby mu tam szczescia gratulowac? W ktorym miejscu?

    1:17 - 1:20

  • 203. Data: 2011-06-17 12:54:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Friday, June 17, 2011, 11:53:30 AM, you wrote:

    [...]

    > stosowania tego na co dzień, to spodobał mi się Twój opis jak to
    > motocyklista wyprzedzał zatoczką autobusową samochód.

    Doprawdy? Masz jakieś wątpliwości? Przypominam, że motocyklista tego
    nie przeżył a opis tego wypadku znajdziesz w sieci, jak się postarasz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 204. Data: 2011-06-17 13:09:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2011 09:49, Grzegorz pisze:

    > Zakręt z ograniczeniem do 70 pokonujesz 140? No, szacun...

    Wiesz... Ja codziennie przejeżdżam 60-tką przez zakręt, przed którym
    postawiono limit 30. I jak ktoś jedzie tą 60-tką to spokojnie, z
    ogromnym zapasem się wyrabia.

    Asekurancki znak postawiono po tym, jak kilku debili jechało albo
    znacznie szybciej, albo "bez trzymanki" (bo np. przez komórkę
    rozmawiali, trafili na małą dziurę i się im "omskło"). Debile jechali na
    tyle szybko, że solidnie wbijali się w drzewa.

    Swoją drogą po cholerę tam pędzili, to nie wiem, bo mały kawałek za
    zakrętem jest mini-rondo i tak czy inaczej trzeba solidnie zwolnić i z
    reguły zatrzymać się... Ale widać niektórzy lubą gwałtowne zmiany
    prędkości - widać paliwo jeszcze za tanie ;-/ (a'propos: proponuję dla
    samochodów osobowych zwolnić z akcyzy każde 5 litrów na każde 100
    kilometrów - a powyżej dać akcyzę 3x wyższą albo wręcz wykładniczo ;-> )

  • 205. Data: 2011-06-17 13:24:45
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 12:11, Tomek pisze:

    > Nie łamię.
    Serio?

    >Przynajmniej tak uważam.
    Aaaaa...

    > Nie przekraczam prędkości.
    > Jeszcze raz podkreślam - nie łamię prawa, nawet drogowego...
    Jeżdżąc po Warszawie ...

    Aż nie wiem co podziwiać: odporność na reakcje innych kierowców, czy
    raczej (to obstawiam) umiejętność niesamowicie skutecznego oszukiwania
    samego siebie.

    Niech rzuci kamieniem ten, kto jeżdżąc po Warszawie jedną z głównych
    ulic, tam gdzie nie ma podbicia prędkości znakami (np. odcinki
    Jerozolimskie, Górczewska, Żwirki i Wigury, Marynarska, Modlińska,
    Wisłostrada, Wał Miedzeszyński itd, do wyboru) nie przekroczył nigdy
    50km/h.

    Obłuda generalnie jest złaaaaa, serio serio.

    --
    MZ

  • 206. Data: 2011-06-17 13:34:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-17, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie napisalem ze kazdy zakret taki jest, bo ja tez moge wybrac 40 gdzie
    > 40 to max. Za to zakretow ktore da sie przejechac 2,5x szybciej jest
    > pelno.

    Pomiędzy "da się przejechać" aka "nie wyleciałem z drogi", a "da się
    przejechać bezpiecznie" jest spora różnica.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 207. Data: 2011-06-17 13:44:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > Pomiędzy "da się przejechać" aka "nie wyleciałem z drogi", a "da się
    > przejechać bezpiecznie" jest spora różnica.

    Nigdzie wczesniej nie napisalem ze mozna jezdzic 2,5x szybciej i
    bezpiecznie. Nigdy nie przewidzisz sytuacji gdy za slepym zakretem
    bedzie stala zepsuta ciezarowka ze stalowymi pretami na naczepie
    wystajacymi 1,5m za nia. "Da sie przejechac" mialem na mysli, ze przy
    suchym, dobrych warunkach pogodowych przejezdza sie zakret 2-2,5x bez
    wiekszego problemu, nie jest to jeszcze balansowanie na granicy.

    --
    Artur

  • 208. Data: 2011-06-17 13:51:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 11:44:03 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

> [...]
    > suchym, dobrych warunkach pogodowych przejezdza sie zakret 2-2,5x bez
    > wiekszego problemu, nie jest to jeszcze balansowanie na granicy.

    Ależ oczywiście, że się da. Dokładnie tak samo jak przez betonową ściane
    albo filar mostu, też się da przejechać. Co prawda tylko raz, ale who
    cares..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 209. Data: 2011-06-17 14:24:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-17, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > suchym, dobrych warunkach pogodowych przejezdza sie zakret 2-2,5x bez
    > wiekszego problemu, nie jest to jeszcze balansowanie na granicy.

    Jak zmienimy temat na jazdę po torze to się zgodzę. Dopóki mówimy o
    jeździe po drogach publicznych - musisz być w stanie zatrzymać się przed
    przeszkodą. Bez wnikania czy to zepsuta ciężarówka, czy samochód z
    poporządkowanej, który rozpoczął manewr zanim było Cię widać.

  • 210. Data: 2011-06-17 15:03:43
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    No to czekam na komentarze:

    http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU